כנס E3, שנחשב לאחד מכנסי הגיימינג הגדולים בעולם, בוטל בשנה שעברה בעקבות וירוס הקורונה והמגפה העולמית, לאכזבתם של מיליוני גיימרים ברחבי העולם. לשמחתנו הרבה, לפי כחודש הוכרז כי E3 2021 יתקיים, אך במתכונת חדשה ו-וירטואלית. כעת אנו מקבלים מידע חדש באילו דרכים נוכל לצפות בכנס.

לפי האתר הרשמי, ישנן מספר דרכים לצפות בשידורי הכנס. הדרך הראשונה היא באמצעות פורטל אינטרנטי שדרכו נוכל לבקר בביתנים וירטואליים שונים, לצפות בשידורים חיים ולהשתתף בכנס. בנוסף לכך, בתוך הפורטל הוירטואלי נוכל לשוחח עם משתמשים שונים, ואף ליצור אווטר אישי ולעצב אותו כרצוננו.

בכדי ליהנות מכל הפיצ'רים של הפורטל האינטרנטי, עליכם להירשם באתר הכנס. ההרשמה תיפתח בהמשך חודש מאי, 2021, ועל פי מנהלי התערוכה ההרשמה וההשתתפות בכל אירועי הכנס תהיה ללא עלות כלל. כך נוכל ליהנות מכל מה שתערוכת E3 2021 מציעה, בלי תג מחיר.

הדרך השנייה היא באמצעות אפליקציה ייעודית למכשירי אנדרואיד ו-iOS, שתאפשר לנו לצפות בהכרזות מכל מקום שנרצה. בזמן כתיבת שורות אלה, האפליקציה עדיין אינה זמינה בחנות של גוגל ואפל, אך אנו מאמינים שנקבל הודעה על כך ככל שנתקרב לתאריך הכנס.

E3 2021

הדרך השלישית היא, כמובן, הרשתות החברתיות; במהלך כל ימי הכנס נוכל לצפות בשידורים דרך עמודי הפייסבוק, היוטיוב ואפילו הטוויץ' של התערוכה. אופציה זו נוחה לאנשים שאינם רוצים להוריד אפליקציות או להירשם באתר. התערוכה.

לאחר שהבנו כיצד ניתן לצפות בתערוכת E3, השאלה המתבקשת היא אילו חברות מציגות, ולמה אנחנו יכולים לצפות. מבחינת החברות המציגות בתערוכה ניתן לראות רשימה ארוכה ומרשימה של חברות כמו: Nintendo, Xbox, Ubisfot, Square Enix, Capcom, Sega, Bandai Namco ועוד רבים וטובים. בולטת בהיעדרה היא כמובן Sony, שהחליטה לא להשתתף ב-E3 החל משנת 2019.

בכנס הנוכחי אנחנו מקווים לראות טריילר חדש ל-Gotham Knights שנראה מצוין אבל נדחה עד השנה הבאה, הכרזות הקשורות ביום ההולדת ה-35 ל-Legend of Zelda או אולי אפילו הכרזה על גרסה משופרת ל-Nintendo Switch שמתלחששים עליה בכל מקום. כמובן, אם נקבל הכרזה חדשה ומעניינת מכיוון לא צפוי, לא נתאכזב.

skyward sword cover

תערוכת E3 2021 תתקיים באופן וירטואלי בין התאריכים 12-15 ביוני, וההרשמה, כאמור, תחל כבר החודש. באופן אישי, אנחנו כבר לא יכולים לחכות.