זה לא הדיווח הראשון שאנחנו רואים על גרסה משופרת של ה-Nintendo Switch או "Switch Pro", אבל לפי דיווח חדש, כנראה שהחשיפה של דגם חדש שכזה תקרה בהמשך השנה.

לפי דיווח חדש של אתר החדשות Bloomberg, נינטנדו מתכננת להשיק דגם חדש ומשופר של ה-Nintendo Switch, או Switch Pro , כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו, כדי לחזק את המכירות בתקופת החגים הבאה.

לפי הדיווח, חברת Samsung עובדת על ייצור של צגי OLED חדשים בגודל 7 אינץ', עם תצוגה ברזולוציה של 720p. מסכים אלה מתוכננים לצאת להרכבה לקראת יולי. בנוסף, הדיווח ציין שהמסכים מיועדים לצאת לייצור עם מטרה חודשית של "קצת פחות ממיליון יחידות לחודש". עוד לא ברור אם זה אומר שנראה 4 מיליון יחידות של "Switch Pro" ביציאה, אבל סביר להניח שכמו עם ה-PlayStation 5, אם תרצו להשיג את המכשיר בהשקה, תצטרכו להתמודד עם ספסרים ובעיות מלאי.

הדיווח מסביר שהצג החדש חסכוני יותר בסוללה מצג ה-LCD הנוכחי של הסוויץ', ומציע זמן תגובה יותר טוב. בנוסף, מכיוון והצג לא מיועד לטלפונים, אין לו את תכונות הגמישות הנדרשות בצגים לטלפונים.

בנוסף לאלה, הדיווח מדבר על אפשרות של הדגם המשופר להציע רזולוציה של עד 4K בתצוגה במצב עגון. אני יכול לתאר לעצמי משחקים שיראו מאוד טוב בתצוגה כזו, אם אכן נראה כזו. מנגד, יתכן מאוד וההבדל בין מצב נייד של 720p ומצב עגון של 4K יקשה עוד יותר על מפתחים שרוצים לפתח משחק שמתאים בכל אחד מהמצבים.

אז האם נינטנדו מתכננת להשיק דגם משופר של הסוויץ'? עוד לא ברור. יש שיגידו שהחברה מצליחה למכור את הקונסולות יפה מאוד גם 4 שנים אחרי היציאה שלה, ושאין צורך להשיק דגם חדש. מנגד, יש לא מעט משחקים שכבר מתקשים לרוץ טוב על ה-Switch, ויכול להיות שדגם משופר דווקא יתאים להם.

אם החברה אכן מתכננת להוציא דגם משופר של ה-Switch בזמן לעונת החגים הבאה, יתכן ונראה הכרזה על דגם משופר רק לקראת ספטמבר השנה. נינטנדו נוהגת להכריז על הדגמים שלה כחודשיים לפני המכירה שלהם, אז זה נשמע לי כמו הניחוש הבטוח ביותר. עד אז, נדאג לעדכן אתכם במה שחדש.