בקצת יותר משנתיים, ה-Switch הצליח לצבור לעצמו ספריה עצומה של משחקים יוצאים מן הכלל. עם משחקי צד ראשון מעולים כמו Super Smash Bros. Ultimate ותמיכה מעולה ממפתחי צד שלישי עם משחקים כמו Dragon Quest 11, לא חסרות סיבות לקנות את הקונסולה.

אבל היום Nintendo הכריזו על ה-Switch Lite – גרסה קטנה, מצומצמת, ומשמעותית יותר זולה של ה-Switch, אשר תתאים לשחקנים שמשום מה עוד לא קנו לעצמם את הקונסולה.

קטן יותר, אבל לא פחות חזק

ה-Nintendo Switch Lite צפוי לצאת ב-20 לספטמבר במחיר של שני שליש מהמחיר של ה-Switch, כ-200$. שחקנים אשר עד עכשיו היססו לקנות את הקונסולה בגלל המחיר שלה, עשויים לרצות לבחור בגרסת הלייט, אשר מותאמת לכיס הקטן.

קונסולת ה-Switch Lite היא בעלת מסך קטן יותר ומשקל קל יותר, ובנויה כדי להריץ את משחקי ה-Switch במצב נייד בלבד. היא אינה מצויידת ביציאת HDMI אשר מאפשרת לה להציג את התמונה במסך טלוויזיה, והשלטים שלה לא ניתנים להפרדה כמו ב-Switch הבסיסי. ל-Switch Lite אין HD Rumble או חיישן IR. כל אלה הופכים אותו גם ללא קומפטבילית עם Labo.

אלה אולי נשמעים כמו הרבה הקרבות, אבל המחיר הזול יותר של ה-Switch Lite, הגודל הקטן שלו, והעובדה שהוא בנוי מחתיכה אחת שלא מתפרקת, הופכים אותו לאידיאלי עבור הורים לילדים צעירים אשר עשויים להסתבך עם השלטים המתפרקים של ה-Switch.

Switch Lite Teal

אחד מהיתרונות הבולטים של ה-Switch Lite הוא אורך חיי הסוללה המשופר – ה-Switch Lite מסוגל לפעול למשך 3 עד 7 שעות, כתלות במשחק. זמן הפעילות הזה הופך אותו לעוד יותר מתאים למשחק בדרכים. כמו כן, הוא מצוייד ב-D-Pad, פיצ'ר אשר הרבה מעריצים חיכו לו רבות.

גם נייד וגם יפה

ה-Switch Lite הוא קצת יותר צבעוני מה-Switch הרגיל. בעוד שה-Switch הגיע בצבע יחיד ורק השלטים שלו הם צבעוניים, ה-Switch Lite מגיע בשלושה צבעים שונים – צהוב, טורקיז ואפור.

לשלושת העיצובים הללו מצטרף עיצוב מיוחד במהדורה מוגבלת של Pokemon Sword and Shield. ה-Switch המעוצב הזה הינו בצבע אפור בהיר, ומעוטר באיורים של שני הפוקימונים האגדיים מהמשחקים – זאשיאן וזאמהזנטה (Zacian and Zamazenta).

הכפתורים בשני צידי המכשיר צבועים בצבעי סיאן ומג'נטה, לפי הצבעים של הפוקימונים האגדיים. העיצוב עתיד לצאת כשבוע לפני יציאת המשחקים ב-8 לנובמבר, כאשר המשחקים יוצאים ב-15, ולא כולל את המשחקים עצמם, אשר אותם תצטרכו לקנות בנפרד.

ה-Switch Lite פותח את העולם של Nintendo והספריה המרשימה של ה-Switch לקהל חדש. אם לדעתכם זה משהו שפחות מדבר אליכם, אולי תרצו לחכות לחדשות אודות הגרסה המשודרגת של ה-Switch, אשר לפי דיווחים עתידה לצאת לקראת סוף השנה או בתחילת השנה הבאה.

ה-Switch Lite עתיד לצאת ב-20 לספטמבר, במחיר מדף של 200$.