Razer Ring Light היא טבעת תאורה איכותית בעלת צבעים מדוייקים, איכות בנייה טובה, קלה לשימוש, חצובה אשר מפתיעה למוצר מסוג זה וגולת הכותרת – מחיר סביר. היא מתאימה לסטרימר המתחיל או לכל מי שעובד מהבית.


חברת Razer ידועה בכל תחום המחשוב, בין אם זה המחשבים הניידים שלה או המוצרים הנלווים כמו ה-Razer BlackWidow V3 Pro או ה-Razer Viper Ultimate. כעת, רייזר החליטה להיכנס גם לתחום התאורה בסטרמינג יחד עם ה-Razer Ring Light.

ה-Razer Ring Light עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מכירים מ-Razer, ובכך בעצם מדובר באחת מטבעות התאורה האיכותיות בשוק. לא רק שה-Razer Ring Light ניידת להפליא וורסטילית לשימוש, היא גם מפיקה אור באיכות טובה יחסית למחיר שלה. אני אומנם לא עולה לסטרימים או יוטיוב כמו שהייתי רוצה (לצערי), אך במצב כמו שלנו כשהכל נעשה דרך שיחות וירטואליות בדיסקורד או Zoom, יוצא לי להשתמש בטבעת התאורה יותר ממה שציפיתי.

אור איכותי וקל לתפעול

ה-Razer Ring Light היא טבעת תאורה בקוטר 12 אינצ' (כ-30 ס"מ), שמאפשרת בחירת כמה רמות עוצמה (עד 500 lumens) וסוגי צבע של תאורה (לבנה, לבן מאוזן או צהובה). ההתקנה של הטבעת פשוטה מאוד, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לחבר את חיבור ה-USB-A לתוך מתאם חשמל וללחוץ על כפתור ההפעלה. חיבור ה-USB של הטבעת נותנת לו גם את האפשרות לחבר לסוללה ניידת כך שאתם יכולים להשתמש בה בכל מקום שתרצו.

בכדי לשלוט ב-Razer Ring Light תצטרכו להשתמש בשלט הקטן שנמצא על כבל החשמל של הטבעת, ודרכו תוכלו לשנות את הצבע של התאורה מצהוב (3000K) ללבן מאוזן (4500K) או לבן בוהק (6500K), וכמובן שתוכלו גם להגביר או להחליש את העוצמה של התאורה מ-10% ל-100% עוצמה.

עם מוצרים בסגנון הזה אני ממליץ למצוא את המצב שנראה הכי טוב עבורכם, יחד עם העוצמה שמתאימה לכם ולהישאר כך בלי יותר מידי משחקים. אני מצאתי שני מצבי תאורה עם עוצמות שונות שאני אהבתי בהתאם לאווירה ולשעה של היום שהכי התאימו לי.

החצובה שמגיעה יחד עם ה-Razer Ring Light היא קלת משקל ומאוד פשוטה. הרגליים עצמן עשויות ממתכת, מה שנותן לה מספיק משקל בשביל לתמוך גם במצלמת DSLR קלה יחסית, מצלמת רשת או טלפון. ישנם שלושה גבהים לחצובה כך שאתם יכולים להתאים אותה לנוחות שלכם, בין אם על השולחן או על הרצפה. מבחינת איכות הבנייה, החצובה עצמה לא מגיעה לרמה של חצובות מחברות ידועות כמו Manfrotto או Peak Design אך היא בהחלט עושה את העבודה שלה ונותנת תמורה טובה למחיר.

מצלמה או טלפון?

התאורה מגיעה יחד עם שני מחזיקים שונים – האחד ראש למצלמה (ball head) והשני מחזיק לטלפון הסלולרי. אני ניסיתי את שניהם והם שניהם עושים עבודה מעולה. המצלמה עצמה התחברה ל-ball head, מה שנתן לי אפשרות לשחק עם הזוויות השונות והמיקום למצלמה בצורה יחסית נוחה. אני אישית השתמשתי ב-Canon M50 שלי ולא הייתה לו שום בעיה. למחזיק של הטלפון יש מוט גמיש שגם אותו אפשר להזיז בקלות ולכוון את הטלפון למיקום שרוצים בקלות יתרה.

איכות מפתיעה במחיר נמוך

ה-Razer Ring Light לא יכול להיות יותר קל לשימוש. השלט נותן לכם להגביר או להנמיך את עוצמת התאורה, לשנות את צבע האור בין שלושה צבעים שונים וכמובן להדליק או לכבות את טבעת התאורה וכל זה תוכלו לעשות בקלות גם כאשר אתם באמצע שידור. האור שנותנת הטבעת איכותי ביותר, עם צבעים מדוייקים, איכות בנייה טובה, חצובה שמפתיעה לטובה, וכמובן וגולת הכותרת – מחיר סביר.

אז אם אתם מחפשים טבעת תאורה ניידת לשידורים חיים או סתם לשפר את איכות התאורה בשיחות שלכם בעבודה, ה-Razer Ring Light בהחלט תעשה את העבודה.

טבעת התאורה Razer Ring Light סופקה על ידי חברת בנדא מגנטיק בע"מ