בחמישי הקרוב תפתח תערוכת Tokyo Game Show 2021 ביפן. בתערוכה צפויות להתארח שלל חברות משחקים ולהציג את המשחקים החדשים שלהם, בדגש על משחקים מתוצרת יפן והסביבה. החברות כבר פרסמו את לוחות הזמנים שלהן ואפילו את התוכניות שלהן למשחקים שהן יציגו.

מה בתכנון? משחק תפקידים חדש של Sega, משחק תפקידים חדש של Koei Tecmo, עוד חדשות על המשחק הבא של יוגיהו, ועוד מלא עדכונים וחשיפות.

אז מה זמני השידור? מאחר והשידורים יהיו לפי שעון טוקיו, זה יוצא שחלק נכבד מהשידורים יתקיימו לפנות בוקר. אבל בשביל זה אפשר לצפות בהם מחדש ביוטיוב!

יום ראשון לאירוע – רביעי בלילה עד חמישי אחר הצהריים

ב-4 בלילה בלילה בין רביעי לחמישי יערך טקס הפתיחה של האירוע. לא ידוע עדיין מה יוצג בו, אבל כמו בהרבה אירועים, יתכן ונראה חשיפות מעניינות כבר אז. בסיומו, ב-5 לפנות בוקר, נראה את אירוע הסיכום של 25 שנים של Tokyo Game Show, בדגש על "תמיד יהיו לנו משחקים" והשינוי הגדול בעולם המשחקים.

ב-6 בבוקר יתחיל האירוע של GameraGame, שבו נשמע עוד על Dyson Sphere Program ועל Warriors of the Nile 2. ב-7 בבוקר יתחיל אירוע מיוחד של SNK לכבוד King of Fighters XV, שיערך כשעה.

לאחר הפסקה של כמה שעות, אנחנו צפויים לראות ב-10 בבוקר אירוע של SK Telecom עם משחקי אקשן לכל הגילאים. מדובר בחברת טלפוניה דרום קוריאנית שלאחרונה נכנסת יותר ויותר לתחום הגיימינג.

ב-11 בבוקר אנחנו צפויים לראות אירוע של Team Madness Games, שתציג את המשחק שלה It's Mealtime! כולל מפות ועדכונים על עתיד המשחק.

ב-12 בצהריים יתחיל השידור של Microsoft ו-Xbox. השידור יהיה ביפנית בלבד, ואני נוטה להאמין שלא נראה בו הכרזות שרלוונטיות לקהל הגלובלי.

ב-1 בצהריים נוכל לצפות בשידור של Konami, שתציג עוד מ-Yu-Gi-Oh! Master Duel ועוד משחקים נוספים.

AI: The Somnium Files – אולי נראה עוד ממשחק ההמשך בשידור של Spike Chunsoft?

ב-2 בצהריים יתחיל השידור המיוחד של Spike Chunsoft, מפתחת משחקי המיסתורין המצויינת. השידור מדורג לגילאים 18+, ולדעתי אנחנו צפויים לראות שם עוד מ-AI: The Somnium Files – nirvanA Initiative המסקרן, שהקודם לו זכה להכנס לרשימת משחקי השנה שלנו ב-2019.

ב-3 אחר הצהריים אנחנו צפויים לראות את השידור של D3PUBLISHER. מיד אחריו יערך השידור של Capcom, בדגש על משחקי Monster Hunter. אנחנו צפויים לראות בו עוד מ-Monster Hunter Rise: Sunbreak ועוד תוכן שקשור ל-Monster Hunter Stories 2 המצויין.

ב-4 אחר הצהריים יערך השידור של IzanagiGames, שגם הם מתמחים במשחקי מיסתורין. הם צפויים להציג עוד מ-Yurukill: The Calumniation Games, הודעה מיוחדת מהמדבבים טאקויה אגוצ'י (Takuya Eguchi) וסאורי היאמי (Saori Hayami) וכן לחשוף משחק חדש. בזאת יסתיים היום הראשון של התערוכה.

יום שני לאירוע – חמישי בלילה עד שישי אחר הצהריים

את היום השני של התערוכה יפתחו IGN Japan בשעה הנהדרת 4 בלילה שבין חמישי לשישי. השידור ימקד ב-"מה העולם חושב על משחקים יפניים", ולא צפויות להיות בו הכרזות. לאחר מכן, ב-5 בבוקר, אנחנו צפויים לשידור Sense of Wonder Night 2021 שגם בו לא צפויות הכרזות.

ב-10 בבוקר אנחנו צפויים לשידור של NTTe-Sports, שיתעסק, כצפוי, ב-Esports והפוטנציאל הגלום שלהם.

relayer
Relayer – משחק אסטרטגיה-תפקידים שאנחנו צפויים לראות בשידור של Happinet

מיד אחריהם, ב-11 בבוקר, אנחנו צפויים לראות את השידור של המפיצה Happinet, שמדורג 18+. המפיצה צפוייה להציג, בין הייתר, את משחק האסטרטגיה-תפקידים החדש Relayer.

ב-12 בצהריים יתחיל השידור של 505Games, שצפויים להראות את המשחק Grow: Song of the Evertree, המשחק Re:Legend, ואת Eiyuden Chronicle: Rising.

ב-1 בצהריים של יום שישי, תערך הפרזנטציה של Square Enix. החברה כבר עדכנה שהיא תציג בתערוכה את Forespoken, Final Fantasy VII The First Soldier ואת Stranger in Paradise Final Fantasy Origin. אני בטוח שזו תהיה פרזנטציה מעניינת במיוחד.

שעה לאחר מכן, ב-2 בצהריים Bandai Namco תעדכן לגבי המשחק החדש THE iDOLM@STER STARLIT SEASON.

ב-3 אחר הצהריים המפיצה Level 5 תופיע, ותספר לנו עוד על המשחק Megaton Musashi, משחק מכה שעתיד לצאת.

כדי לסגור את היום השני של התערוכה, נזכה ב-4 אחר הצהריים לפרזנטציה של SEGA/Atlus שתציג פרטים חדשים לגבי המשחקים העתידיים שלה, וכן חשיפה של משחק תפקידים חדש של SEGA, שככל הנראה מיועד למובייל. אני לא אופטימי, אבל תמיד יכול להיות שנראה הכרזה לגבי חגיגות 25 שנה של Persona.

blue reflection second light ao
Blue Reflection: Second Light – נראה עוד מהמשחק בשידור של Koei Tecmo

יום שלישי לאירוע – שישי בלילה עד שבת אחר הצהריים

את היום השלישי של התערוכה תפתח Famitsu בשידור בנושא "הפונטציאל של משחקי תפקידים" ב-3 בלילה שבין שישי לשבת. לאחר השידור, צפוי לנו עוד שידור של Happinet ב-4 בלילה באורך שעתיים.

ב-6 בבוקר של יום שבת, צפוי לנו שידור באורך שעתיים של Tencent Games, שתציג את משחק האסטרטגיה-תפקידים Alchemy Stars ואת ה-MMORPG שלה Code:D-Blood. בנוסף, אנחנו צפויים לראות ממשחק הפרימיום שלה Saint Seiya Rising Cosmo. במקביל, ב-6:30 בבוקר יערך טקס הפרסים Japan Game Awards: 2021, השידור יהיה ביפנית בלבד.

ב-8 בבוקר אנחנו צפויים לראות שידור של Lilith Games באורך שעתיים, שבו הם יציגו את המשחקים Warpath, Fairlight, ומשחק הגאצ'ה החדש שלהם, Dislyte.

מיד אחריהם ב-10 בבוקר, אנחנו צפויים לראות שידור של GungHo Online Entertainment באורך שעתיים, שתציג לנו עדכונים בנוגע למשחק Puzzles & Dragons.

ב-12 בצהריים יתחיל שידור באורך שעתיים של Japan Game Awards: 2021 Games of the Year Division, שיעניק פרסים למשחקים מובחרים בשלל קטגוריות.

ב-2 בצהריים יערך שידור באורך של שעתיים של Koei Tecmo, שיציג לנו את המשחקים NOBUNAGA'S AMBITION: Shinsei ו-DYNASTY WARRIORS 9 Empires בשעה הראשונה שלו, ובשעה השניה שלו את BLUE REFLECTION: Second Light ומשחק חדש בסדרת Atelier לכבוד חגיגות 25 שנים לסדרה. יתכן והמשחק המדובר יהיה משחק המשך ל-Atelier Sophie, שכן הוא דורג באוסטרליה ועל כן החשיפה שלו עשויה להיות קרובה. באופן אישי, זה אחד השידורים שאני הכי מצפה לקראתם.

Atelier Sophie
Atelier Sophie DX – יתכן ונקבל חשיפה למשחק ההמשך בשידור של Koei Tecmo

ב-4 אחר הצהריים צפוי שידור של שעה של Konami שבו יוצג המשחק Tokimeki Memorial Girl's Side 4th Heart. את השידור ילוו שתיים מהמדבבות במשחק, מאריקו קודה (Mariko Kouda) ומאריקה קונו (Marika Kohno). השידור יהיה ביפנית בלבד.

את היום השלישי יסגור שידור של DMM Games ב-5 אחר הצהריים של יום שבת, ובו יוצג המשחק Touken Ranbu Musou. נזכה לראות משחקיות מהמשחק ועוד מידע עליו.

יום רביעי לאירוע – שבת בלילה עד ראשון אחר הצהריים

את היום הרביעי והאחרון של התערוכה יפתח שידור בנושא האתגרים בלהפוך לסטרימר משחקים במשרה מלאה, ב-4 בלילה בין שבת לראשון.

לאחר מכן ב-5 בבוקר יערך שידור של S-Game שתציג משחק אקשן-תפקידים חדש יחד עם עוד משחקים נוספים.

ב-6 בבוקר של יום ראשון, צפוי שידור של Japan Electronics College, שבו יוצגו פרוייקטי משחקים של סטודנטים. זה נשמע כמו שידור שיכול להיות מהנה במיוחד.

לאחר מכן ב-7 בבוקר צפוי שידור של Arc System Works. בשידור אנחנו צפויים לקבל עוד מידע על River City Saga: Three Kingdoms, River City Girls 2, ו-Guilty Gear Strive. במקביל צפוי שידור באורך שעתיים של Japan Game Awards ביפנית בלבד.

Guilty Gear STRIVE
Guilty Gear Strive – נראה עוד עדכונים למשחק בשידור של Arc System Works

ב-9 בבוקר צפוי שידור של 110Industries שתציג לנו משחקי AAA חדשים בפיתוח שלה. בין אלה יהיה המשחק Wanted: Dead, משחק יריות מגוף שלישי מהיוצרים של Ninja Gaiden ו-Dead or Alive, משחק בשם Red Goes Faster של הרפתקאות ומירוצים בחלל, והמשחק Vengeance is Mine, משחק אקשן הרפתקאות פוסט-קיומי.

לאחר מכן ב-10 בבוקר צפוי שידור של NCSoft שבו יוצג המשחק Lineage W. ב-11 בבוקר נראה שידור מיוחד של טורניר במשחק Ninjala.

ב-12 בצהריים אנחנו צפויים לראות שידור של Ubisoft שבו נראה עוד מ-Far Cry 6 לקראת היציאה באוקטובר, עוד פרטים בנוגע להרחבה של Assassin's Creed Valhalla, עוד מ-Riders Republic, Just Dance 2022, ועוד.

לאחר מכן, ב-1 בצהריים, צפוי שידור של AKRacing שמתואר בתור "שיחה כיפית שהקהל יוכל להזדהות עמה". ב-2 בצהריים נראה שידור של Wright Flyer Sudios שיראו את המשחק Heaven Burns Red, בשידור ביפנית בלבד.

ב-3 אחר הצהריים miHoYo תופיע בשידור ביפנית בלבד על Genshin Impact. לא ידוע אם נראה שם מידע לקראת העדכון הגדול הבא, הגרסה לסוויץ', או משהו אחר, אבל אם יהיה מעניין, כנראה שנכתוב על זה.

Genshin Impact Sara
Genshin Impact – נקבל עדכון מהמפתחים בשידור של miHoYo

לאחר מכן ב-4 אחר הצהריים צפוי שידור של fingger (השגיאה במקור), פלטפורמת הפצת משחקים לדור הבא. זה נשמע שאפתני, ויהיה מעניין לראות מה הם יוכלו להציע בשונה מפלטפורמות קיימות.

לפני שיסגר האירוע, אנחנו צפויים לראות אירוע של Gran Saga, משחק MMORPG חדש לטלפון, שיתחיל ב-5 אחר הצהריים.

ולבסוף, ב-6 אחר הצהריים יערך אירוע הסיום של התערוכה.

סך הכל נשמע שיהיה ב-Tokyo Game Show 2021 הרבה תוכן. חלקו בוודאות יהיה מעניין, חלקו אולי יותר נישתי, וחלקו בשעות מוזרות. אני מקווה שכולם ינצלו את ההזדמנות כדי להתעדכן בכל המשחקים החדשים שיש למפיצות השונות להציע.