המשחק Forspoken שנחשף לראשונה בשם "Project Athia" מתרחש בעולם פנטזיה בו גם הסיוטים מקבלים צורה גשמית. אתמול בתצוגת PlayStation Showcase 2021 קיבלנו טריילר סיפור חדש שגם מראה את המשחקיות רווית האקשן של המשחק:

ב-Forspoken ניכנס לנעלי הספורט של פריי (Frey), בחורה צעירה, קשת יום, ומלאת חוכמת רחוב המתגוררת בניו יורק סיטי. כלומר, עד שהיא נשאבת לאת'יה (Athia), ומגלה שיש בה כוחות קסומים ועצומים. היא תלמד לשלוט בהם בעזרת צמיד היד המדבר שלה, שידריך אותה בנבכי את'יה.

בארץ הפנטזיה יש לא רק נופים מרהיבים, אלא גם מפלצות אימתניות ואויבים חזקים. הטריילר חושף את האנטגוניסטית הראשית, טנטה סילה (Tanta Sila), הטנטה החזקה ביותר משבט המטריארכיות המטורפות השולטות באת'יה.

פריי תפגוש גם דמויות ידידותיות במסע שלה, כמו ג'והדי (Johedy) הארכיונאי ואאודן (Auden), אישה צעירה וטובת לב ששמה את טובת האחרים לפני טובתה שלה. המסע של פריי הולך להיות מרתק בעיניי, והשיטוט בעולם נראה מגניב ממש – אם היו עושים משחק בתמה של הערפילאים (Mistborn) ככה הייתי מדמיין את ההתניידות.

רב הנסתר על הנגלה, ומה שנחשף עד כה מהסיפור רק משאיר טעם של עוד. איך הפכה טנטה סילה ממגנת הממלכה לעריצה שהיא כיום? למה דווקא פריי נבחרה להיגרר לתוך ההרפתקה הזו? האם היא אי פעם תצליח (או תרצה בכלל) לחזור? אלו רק דוגמה מתוך המון שאלות פתוחות שאני מקווה שאקבל עליהן תשובות כשאשחק ב-Forspoken.

מאחורי המוסיקה של המשחק נמצא שני מלחינים מוכשרים, בר מק'קרירי (Bear McCreary) שהלחין את God of War וכעת שוקד גם על הלחנת God of War: Ragnarok, וגארי שימן (Garry Schyman) שהלחין בין השאר את סדרת משחקי BioShock.

אני מחכה ל-Forespoken בקוצר רוח, והוא אמור להגיע אלינו באביב 2022. כאשר המשחק ייצא, הוא יהיה זמין בלעדית על קונסולת ה-PlayStaion 5 ולאחר שנתיים יגיע גם למחשב האישי.