לא הרבה כותרים משכו את העין שלי אתמול במצגת Future of Gaming של Sony, בה גם נחשפה קונסולת הדור הבא שלה, ה-PlayStation 5. בין Marvel's Spiderman Miles Morales, Horizon II: Forbidden West ו- Resident Evil 8 התחבא גם משחק מעניין בפיתוח של Square Enix ששמו הטנטטיבי הוא Project Athia.

Project Athia הוא הכותר הראשון שמפותח על ידי Luminous Productions, הסטודיו החדש של חברת Square Enix. המשחק יעקוב אחר בחורה אלמונית שהגיעה מהעולם המודרני (אם לשפוט מהלבוש שלה בסרטון) לעולם אחר ומרתק, ועליה להתמודד עם הקשיים והאתגרים בו. ניתן להעריך כי לגיבורה יקראו Athia, אך כרגע אין ביסוס עובדתי לכך. יחד עם הגיבורה נזכה לחקור עולם יפהפה מצד אחד ומצד שני נכתת את רגלינו גם בעיי חורבות בהם מהלכים יצורים מזרי אימה שאש בוערת בקרבם.

גיבורת הסיפור תהיה בעלת כוחות מיוחדים ויכולות אתלטיות מרשימות, כפי שנראה בטיזר. לא ברור האם היא באה עם כוחות פנימיים או שקיבלה אותם באורח פלא, אך מהבעות הפנים בטיזר נראה שלפחות בהתחלה היא מאוד לא בטוחה בעצמה, אז כנראה האפשרות השנייה היא הנכונה.

Project Athia משך את תשומת ליבי בצדק וללא ספק אמשיך לעקוב אחרי פרטים חדשים שיוכרזו לגביו. המפתחים טוענים שהוא פותח במיוחד כדי לנצל את היכולות המיוחדות של PlayStation 5, אך אולי תשמחו לשמוע שהוא יהיה זמין גם למחשב האישי כאשר ייצא.