חברת Blizzard מרימה לנו טורניר מיוחד, ראשון מסוגו, שיתחיל כבר בשבוע הבא ב- 20 ביוני, World Of Warcraft Classic Summer Bowl. הטורניר עתיד להימשך כשלושה שבועות רצופים ומחולק לשני אזורים, צפון אמריקה ואירופה, כך שבתחילה ילחמו הקבוצות כל אחת באזור שלה. כל קבוצה תורכב מעשרה שחקנים ומשחקי הטורניר יתקיימו על שרת האונליין של המשחק תוך שימוש בפיצ'רים החדשים שהתווספו למשחק לאחרונה. מיותר לציין שהטורניר נושא פרסים.

שחקנים הרשאים להירשם לטורניר צריכים להיות ברמה 60 ומעלה, ובדיקת הזכאות וההרשמה נעשית באתר ייעודי. לטורניר יהיו שני חלקים, חלק הסינון בו הקבוצות ישחקו נגד קבוצות מאותו אזור עד שיישארו רק 6 קבוצות בכל אזור. בחלקו השני של הטורניר יערכו הקרבות המכריעים עד לגמר של הטורניר, והפעם ללא שיוך אזורי.

World Of Warcraft Classic summer bowl

בכל תחרויות הטורניר תוכלו לצפות בשידור ישיר אונליין לכל מי שמעוניין, אך בשלב זה טרם פורסם היכן ניתן יהיה לצפות בהן. הצופים בבית יוכלו לראות שחקנים מקצועיים בפעולה ויוכלו אולי ללמוד מהם איך להשתמש בפיצ'רים המיוחדים והחדשים שהתווספו בדרך הטובה ביותר, שזה די מגניב.

אתם סקרנים לדעת מה הפרסים? גם אני. הפרסים עצמם טרם פורסמו, אך Blizzard ציינה כי שווי הפרסים הכולל מתוכם יתאפשר למנצחות לבחור, מגיע לכ- 4000 דולר. הזוכים במקום הראשון יקבלו פרסים בשווי של כ- 3000 דולר והזוכים במקום שני יקבלו פרסים בשווי של כ-1000 דולר.

כרגע, זה כל מה שנמסר אודות World Of Warcraft Classic Summer Bowl, אך עושה רושם שבהחלט יש כאן משהו ממש מלהיב בפתח. אני סבורה שנקבל עוד המון מידע ככל שנתקרב למועד פתיחת הטורניר בשבוע הבא. אם אתם מעוניינים לעקוב אחר הקבוצות שנרשמות אתם יכולים לעשות זאת כאן.