בסוף אירוע האביב של Square Enix, קבלנו הצצה נוספת ל-Project Athia, המשחק החדש של Luminous Productions שגם קיבל שם חדש. מעכשיו, Project Athia ייקרא Forspoken.

מי שמציגה לנו את הטריילר היא אלה בלינסקה (Ella Balinska), המדבבת והשחקנית של הדמות הראשית פריי הולנד (Frey Holland). ובהחלט יש מה להציג.

הטריילר החדש של המשחק שופך קצת אור על העולם הפנטזי Athia בו המשחק מתרחש – עולם עם מפלצות ענקיות ודרקונים מבעיתים. Athia נראה כמו עולם עשיר במגוון רחב של מקומות לחקור כמו למשל יערות ענק, מדברים וערים הרוסות. זה כנראה מקום מסוכן ומאיים מצד אחד, אבל גם מסקרן ומלא בהפתעות.

ביחס לאורך הקצר של הטריילר, הספיקו להראות לנו מגוון רחב של אויבים שבהם נילחם, או אולי ננסה להתגנב כדי להתחמק מהם. נראה שהמשחקיות מתמקדת בתזוזה מהירה באוויר ולחימה מטווח ארוך תוך שימוש ביכולות על-טבעיות.

לדברי בלינסקה, פריי צריכה למצוא את דרכה בעולם, גם פיזית וגם מטפורית. לפי הלבוש המודרני של הדמות הראשית, נראה שהיא עוברת לעולם מקביל.

הטריילר אומנם היה קצר ולא הראה הרבה, אבל כן הצליח לסקרן אותי מאוד. אני במיוחד מעוניינת לנסות את המשחקיות שנראית דינמית ומהירה. עדיין לא ידוע לנו שום דבר לגבי העלילה אך אני בטוחה שנקבל עוד מידע ,ואולי אפילו סרטון המראה משחקיות מלאה יותר, לפני שהמשחק יצא. Square Enix כבר פרסמה טריילר למשחק בשנה שעברה ואותו הראנו לכם כבר אז.

Forspoken ייצא ל-PlayStation 5 ולמחשב האישי בשנת 2022.