Life Is Strange: True Colors הוא המשחק הרביעי בסדרת Life Is Strange, סדרה עם דגש חזק מאוד על נרטיב ובחירות, העוסקת בבני נוער בעלי כוחות על.

ההכרזה על המשחק החדש בסדרה האהובה הגיעה עם שלל הפתעות מעניינות. העיקרית מבינהם הייתה שהוא יצא במלואו ולא בפרקים כמו קודמיו. ויש גם טריילר.

למי מכם שאינו מכיר, Life Is Strange היא סדרת משחקים מונעי סיפור בהם אנחנו מלווים דמות (בדרך כלל בגיל ההתבגרות) בצומת דרכים רציניים בחיים שלה – ואנחנו אלה שבוחרים כיצד המשחק והסיפור יתקדמו. דמויות המשחק הקודמות היו בעלות כוחות על מיוחדים ושונים – כל אחת והכוח שלה. הדמות שלנו למשחק הנוכחי תהיה אלכס צ'אן (Alex Chen) ולה כוח מעניין למידי.

ממה שראינו בטריילר, אלכס פוגשת לראשונה מזה שמונה שנים את אחיה בעיירה בשם Haven Springs, קהילה קטנה, אוהבת וקרובה. אך האיחוד המרגש הופך במהרה לטרגדיה, כשאחיה מת בתאונה נוראית.

פה אנחנו מגלים שאלכס מתמודדת עם "קללה" שהיא למעשה הכוח המיוחד שלה. היא מסוגלת להרגיש את הרגשות של הסובבים אותה, ולעיתים גם לספוג אותם לתוכה ולתעל אותם לצרכיה. לנו תהיה את האפשרות לשלוט כיצד נבחר להשתמש בכוחות האלו לאורך הסיפור.

Life Is Strange: True Colors

אלכס, וגם אנחנו, נוכל לראות את הרגשות כצבעים רבים ומרהיבים כאשר הכוחות שלנו מופעלים – מכאן מגיע השם של המשחק: True Colors. מעין משחק מילים על הצבעים שאלכס רואה, שמגלים לנו מה באמת האנשים סביבנו חושבים ומרגישים.

שניים מאותם אנשים הם ריאן (Ryan) וסטף (Steph). למרות שאנחנו לא יודעים עליהם הרבה, אנחנו כן יודעים שהם ישחקו תפקיד מרכזי בסיפור. אלכס תוכל לבחור לפתח קשר רומנטי עם שניהם, מה שבוודאות ישפיע על הסיפור. אולי יעניין אתכם לדעת שסטף היא דמות שחוזרת מאחד המשחקים הקודמים בסדרה – Before The Storm, אבל לא חובה לשחק בו כדי להבין את הסיפור של המשחק החדש, שכן השניים לא באמת קשורים.

דבר נוסף ששונה במשחק הזה בסדרה הוא הפן הטכנולוגי. Square Enix, יחד עם מפתחת המשחק Deck Nine Games, בחרו לעשות שימוש בטכנולוגיה ללכידת תנועה באופן מלא (full performance capture). כלומר, החברה לקחה שחקנים אמיתיים והשתמשה בהם כמודלים חיים למשחק עצמו. זה הופך את האנימציה של המשחק, בניגוד לקודמיו, להרבה יותר מציאותית, טבעית ואנושית במידה.

Life Is Strange: True Colors

כפי שציינתי במעלה הכתבה, Life Is Strange: True Colors ייצא כמשחק אחד שלם, ולא בפרקים כמו המשחקים הקודמים בסדרה.

יש עוד חדשה שאולי תלהיב את מעריצי הסדרה (ואת אלה שעוד לא שחקו במשחקים הקודמים). Life Is Strange המקורי, לצד ספין-אוף Life Is Strange: Before the Storm, יוצאים בגרסה מחודשת שכוללת שידרוג גרפיקה ואנימציה. הגרסאות המחודשות הללו הן חלק מגרסת Life is Strange: True Colors ultimate edition למשחק החדש בסדרה. אבל כמובן שתוכלו לרכוש אותן גם בנפרדץ

Life is Strange: True Colors עתיד לצאת ב-10 בספטמבר, ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, ול-PC. הוא אפילו יגיע ל-Stadia.