אתמול באירוע PlayStation Showcase, חשנו התעוררות בכוח, כשקיבלנו טריילר חשיפה ל-Star Wars: Knights of the Old Republic Remake, רימייק לאחד ממשחקי התפקידים הטובים של כל הזמנים.

גם היום, יותר מ-18 שנים מהיציאה של המשחק המקורי, Star Wars: Knights of the Old Republic הוא אחד מהמשחקים האהובים עלי בכל הזמנים, שאני יותר משמח לשחק בו שוב ושוב. עם ההכרזה על הרימייק, תהיה לי ולכולנו סיבה לשחק בו, בין אם לראשונה, או בפעם המיליון.

השמועות על רימייק ל-Star Wars: Knights of the Old Republic רצו כבר תקופה ארוכה. משחק התפקידים האגדי של מלחמת הכוכבים היה אחד מהמשחקים המעולים בז'אנר שלו, וסחף קהל מעריצים ענק, ולכן רימייק עבורו תמיד נשמע כמו רעיון מצויין.

כשהן עלו מחדש בינואר, השמועות עלו לצד הטענה שהמשחק לא יהיה תחת פיתוח Electronic Arts ככלל או BioWare בפרט. באותו זמן הניחוש הכי טוב שלי היה Obsidian, אבל אתמול גילינו שהחברה שאחראית על הרימייק תהיה לא אחרת מאשר Aspyr.

בפוסט עבור המשחק שנכתב בבלוג הרשמי של PlayStation, נאמר כי המשחק בפיתוח של טאלנטים מצויינים מתעשיית המשחקים, ביניהם מספר אנשים שעבדו על פיתוח המשחק המקורי. כמובן שזה לא מאוד מציאותי שכל הכותבים והמפתחים של המשחק המקורי יקחו חלק בפרוייקט, שכן המשחק המקורי יצא ב-2003, וזה אומר שניתן לצפות שרק הצעירים ביותר מצוות הפיתוח יהיו זמינים לעבוד על הרימייק היום.

לצד חלק מהמפתחים שעבדו על המשחק המקורי, ניתן גם לצפות לחזרה של ג'ניפר הייל (Jennifer Hale), המדבבת המקורית של הדמות באסטילה שאן (Bastila Shan), ג'די קצת מתנשאת אך אמפתית שמלווה אותנו לאורך הסיפור.

אבל מעבר לצוות הפיתוח עצמו, הובטח שהמשחק יהיה נאמן לעלילת המשחק המקורי מצד אחד, ומצד שני יביא טכנולוגיה מודרנית וחדשנות מהסוג שהמשחק המקורי ידע להציע, רק בסטנדרטים של היום.

star wars knights of the old republic
Star Wars: Knights of the Old Republic המקורי

גם שנים אחרי ש-Star Wars: Knights of the Old Republic יצא, הוא אחד ממשחקי התפקידים המעולים שקיימים. כמו שאתם יודעים, סיפור טוב לא מתיישן, ובמקרה של KOTOR, זה חתיכת סיפור טוב. המשחק לוקח אותנו לפלנטות שונות בעולם של מלחמת הכוכבים, ונותן לנו לעצב את הדמות שלנו, לפגוש שלל דמויות מעניינות, ולהפוך לגיבור של סיפור מקורי בעולם של Star Wars.

המשחק מתרחש כ-4000 שנים לפני הסרטים, ככה שלא רק שהסיפור לא נשען על אותן הדמויות והפלגים שבסרטים, כל העולם בנוי אחרת לגמרי. זה עולם שלפני התקופה שהג'די והסית' כמעט נכחדו, לפני שהטכנולוגיה להשמיד כוכבים בלחיצת כפתור היתה קיימת, ולפני שידעו שהכוח נמדד לפי ספירת מדיכלוריאנים. במקום זאת, אתם יכולים לצפות לעולם עשיר בדמויות מכל הסוגים, ומציע מגוון כלי נשק שכולל רובים, חרבות רוטטות, וכמובן חרבות אור.

Star Wars: Knights of the Old Republic Remake עתיד לצאת ל-PlayStation 5 ו-PC, ולהיות אקסקלוסיבי לפלייסטיישן בהשקה (כלומר, עשוי לצאת גם ל-Xbox, פשוט כעבור מספר חודשים או שנים). זה לא אומר שהגרסה למחשב לא תצא במקביל לגרסה לפלייסטיישן. כך או כך, יש בהחלט למה לצפות.