RWBY, אחת מסדרות הדגל של חברת התוכן האמריקאית Rooster Teeth סיימה זה אתה את עונתה השמינית. בינתיים, המשחק RWBY: Grimm Eclipse Definitive Edition מקבל הזדמנות שנייה על ה-Nintendo Switch בחודש הבא, וקיבל טריילר משחקיות חדש ומעניין.

הטריילר מציג משחקיות האק אנד סלאש נגד מפלצות הגרים (Grimm) בו מראים את רובי רוז (Ruby Rose), וויז שני (Weiss Schnee), בלייק בלאדונה (Blake Belladonna) ויאנג שיאו-לאנג (Yang Xiao Long). במשחק תוכלו לשחק 8 דמויות שונות, לכל דמות יש מערכת עליית שלבים ופתיחת יכולות משלה.

הדמויות שתוכלו לשחק הן צוות רובי (Team RWBY) שאותן הצגנו, וצוות ג'וניפר: (JNPR) ג'ון ארק (Jaune Arc), פירה ניקוס (Pyrrha Nikos), לי רן (Lie Ren), ונורה ואלקירי (Nora Valkyrie).

Team RWBY

המשחק והטריילר מעודדים את השחקן לשחק ביחד עם חברים נוספים בצוות, ובנוסף למצב האונליין המאפשר משחק עם עד 3 שחקנים נוספים, נוספה האפשרות לשחק עם שחקן נוסף במסך מפוצל על קונסולת הסוויץ' בסלון או בדרכים, מה שלא היה בגרסת המחשב האישי או ה-PlayStation 4.

כל ה-DLC והתלבושות שיצאו ב-3 השנים האחרונות למשחק מתווספים לגרסה של RWBY: Grimm Eclipse Definitive Edition כולל התלבושות החדשות מעונה 7 וגם כמה תלבושות חדשות כמו ה-Power Armor (רובי נלחמת בפיג'מה? פירה בשמלת נשף? עזבו הכל!).

Ruby battle

גם אם סיימתם את הסיפור המרכזי ועצרתם את דוקטור מרלוט (Doctor Merlot) והגרים, למשחק יהיה עוד מה להציע. במצב Horde Mode יהיה עליכם להגן על נקודות במפה ולשרוד גלי מפלצות גרים שתוקפים אתכם. במצב Grimm Gauntlet מצב המשחק דומה, עליכם לשרוד גלים של מפלצות גרים על אותן המפות כמו Horde Mode, אבל ללא שמירה על נקודות מרכזיות (Nodes).

RWBY: Grimm Eclipse Definitive Edition יוצא לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-13 למאי. ואם עוד לא צפיתם ב-RWBY, עכשיו זה הזמן, כל הפרקים זמינים לצפייה ישירה באתר Rooster Teeth.