אנחנו לרוב לא מספרים לכם על סיילים, בין הייתר כי היום, בעיקר כשזה מגיע למשחקי מחשב, קשה למצוא זמן שבו משחק מסויים לא מקבל הנחה כלשהי. אבל הסופ"ש המפיצה Koei Tecmo עורכת ב-Steam את מכירת החיסול הכי גדולה שלה אי פעם, וחשבנו שזה משהו שתשמחו לדעת עליו. מכירת החיסול עתידה להמשך עד ה-26 לאפריל.

אנחנו מאוד אוהבים את המפיצה Koei Tecmo, והשנה נראית כמו אחת השנים המבטיחות שלה. לכן אנחנו שמחים לשתף אתכם בסייל שלהם בסטים, כי בסופו של דבר תמיד טוב לדעת על הדברים האלה, והפעם יש לנו לא מעט המלצות לתת לכם על הדרך.

בראש ובראשונה, זה הסייל הראשון שבו המשחקים Nioh 2 The Complete Edition ו-Attack on Titan 2: The Final Battle מקבלים הנחה בסטים. Nioh 2 זוכה להנחה של 20%, בעוד ש-Attack on Titan 2 מקבל הנחה עוד יותר נדיבה של כ-30%.

כמו כן, זו הזדמנות נהדרת לחגוג את היציאה של Atelier Mysterious Trilogy DX שיצא אתמול. האוסף זוכה להנחת השקה של כ-10%, אך כמו כן כל משחק בנפרד מציע הנחה דומה. אם אתם אוהבים שילוב של מערכת קראפטינג עמוקה, דמויות חמודות, ואווירה קלילה ומשעשעת, זה בהחלט אוסף שתרצו לשחק בו.

כמובן שלצד Atelier Mysterious Trilogy DX, גם שאר משחקי הסדרה מקבלים הנחות עמוקות, כשהאוספים של Atelier Dusk ו-Atelier Arland מקבלים 44% הנחה, ו-Atelier Ryza שהגיע לרשימת משחקי השנה שלנו ב-2019, מקבל 40% הנחה. אפילו Atelier Ryza 2 שמאוד אהבנו בביקורת שלנו, מקבל הנחה של כ-20%, למרות שהוא עדיין ממש חדש.

כחברה שמתמקדת במשחקים יפניים, יש עוד שלל משחקים שמקבלים הנחה יפה, כמו המשחק של Fairy Tail שזוכה ל-30% הנחה, ומשחק התפקידים בסגנון פרסונה Blue Reflection, שמתמקד בילדות קסם, ומקבל השנה סדרת אנימה ומשחק המשך, וזוכה ל-50% הנחה.

בנוסף לכל אלה, אחת מסדרות הדגל של המפיצה, Dynasty Warriors, מציעה שלל כותרים בהנחה במהלך הסייל הזה. זה אומנם לא כולל משחקים ש-Koei Tecmo פיתחה אך לא הפיצה כמו למשל Persona 5 Strikers או One Piece Pirate Warriors 4, אבל זה כן כולל את Warriors All-Stars שמציג משחק ווריורס עם שלל גיבורי משחקי המפיצה, ו-Samurai Warriors 4-II.

גם אחרי הסייל הזה, ל-Koei Tecmo צפויה עוד שנה מבטיחה, עם משחקים כמו Ninja Gaiden Master Collection, Samurai Warriors 5, ומשחק ההמשך של Blue Reflection, שעוד לא קיבל תאריך יציאה מפורש. אני באופן אישי מצפה לראות מה עוד צפוי להגיע בהמשך.