כמו שעשינו בשנה שעברה, החלטנו שלא להכתיר משחק יחיד בתור "המשחק הטוב ביותר של 2019". במקום זאת, הרכבנו רשימה של משחקים שכל אחד מאיתנו נהנה לשחק לאורך השנה.

הנה הם המשחקים שאהבנו לשחק לאורך השנה. קחו אותם בתור ההמלצה שלנו למשחקים מ-2019 שאתם חייבים לשחק.

Borderlands 3

זה לא טריוויאלי שבסדרה כמו Borderlands, שמאז המשחק הראשון שלה התהדרה בכמות הבלתי פרופורציונלית של נשקים מסוגים וצורות שונות, משחק המשך יצליח לחדש ולהביא לנו נשקים עוד יותר מעניינים וביזאריים. עם מצב ירי אלטרנטיבי חדש, Borderlands 3 עושה בדיוק את זה, ומוסיף מימד חדש לארסנל הנשקים הבלתי מוגבל של הסדרה.

עם יותר כוכבים, יותר יכולות, ויותר רכבים, Borderlands 3 נותן לנו עוד ועוד ממה שכל כך אהבנו במשחקים הקודמים. משימות הצד המטורללות וההומור הציני קרעו אותנו מצחוק.

Borderlands 3 ללא ספק מתעלה על קודמיו בכל הנוגע לאנימצייה שלו ולעולם הפתוח המרשים שלו, שכולל ערים מרשימות וגורדי שחקים. ניכר גם הגיוון בדמויות המטורללות שנגדם נלחמים; נשים, גברים, גמדים ואפילו ייצוג מהקהילה הגאה. אין ספק שהמשחק הזה קורץ לכולם וצוחק על כולם.

Borderlands 3 זמין ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Borderlands 3.

Fire Emblem: Three Houses

fire emblem three houses

סדרת Fire Emblem תמיד סבבה קרב טקטי מלהיב, דמויות מסקרנות, ועלילות אפיות ומרגשות. Fire Emblem: Three Houses מתבלט בתוך הסדרה המדהימה הזו בכך שהוא מוסיף שלל מכניקות שעוזרות להכניס שחקנים חדשים לסדרה.

במשחק אתם בוחרים לחבור לאחד מתוך שלושה בתים, וכל נתיב שכזה מאפשר לכם לחוות עלילות שונות ולהתחבר לדמויות שונות. כל קו עלילה חושף חלק מהסיפור הכולל, ודוחף אתכם להמשיך לשחק כדי לחוות את כל המשחק, גם אחרי שהשקעתם שעות על גבי שעות בסיבוב הראשון שלכם.

הדגש של Three Houses על קשר אנושי נוגע ללב במיוחד. כשאתם מתקדמים, הדמויות שאתם שולטים עליהן יוצרות חברויות שמתורגמות לשיחות תמיכה מרגשות. אתם תמצאו את עצמכם על סף דמעות יותר מפעם אחת לאורך ההרפתקה שלכם. Fire Emblem: Three Houses הוא אחד ממשחקי התפקידים העמוקים והטובים ששיחקנו כבר הרבה זמן.

Fire Emblem: Three Houses זמין ל-Switch. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Fire Emblem: Three Houses.

Control

control

Control הוא משחק מעולה, אבל אם לא שיחקתם בו, קצת קשה להסביר למה (ועוד יותר קשה להסביר מדוע לא שיחקתם בו עדיין). בניית העולם הקפדנית, האויבים המעוותים אותם עליכם להביס, הסביבות עוצרות הנשימה, השיר המדהים ההוא של Old Gods of Asgard, כל אלה הם רק חלק מהעניין; Control הוא פשוט אחד מהמשחקים היצירתיים ביותר ששיחקנו כבר הרבה זמן.

הסיפור כתוב היטב ופותח דלתות לרגעים מעוררי השראה ובלתי נשכחים, ואף על פי כן תרצו לשוב ולשחק בו. כל פיסת עלילה שתחשפו תצית את הדמיון שלכם וזה מבלי לדבר על המשחקיות יוצאת הדופן. למזלנו, המשחק צפוי לקבל תוכן נוסף בתחילת השנה הבאה.

והחלק הכי טוב? Remedy נותנת ל-Control להרחיב ולהסביר דברים ממגוון המשחקים האחרים שהם הוציאו, ולקשור אותם יחד למעין יקום משלהם, Remedy-verse ממש. למצוא דברים שכאלה במשחק זה פשוט תענוג למעריצי החברה.

Control זמין ל-PCPlayStation 4, ו-Xbox One.

Star Wars Jedi: Fallen Order

star wars jedi fallen order combat

הדבר הראשון שבולט ב-Star Wars Jedi: Fallen Order הוא האווירה הכללית של המשחק מבחינת הגרפיקה והמוזיקה, שנותנים תחושה של סיפור מלחמת הכוכבים שלא סופר עדיין, ועולם מסקרן שרק מחכה שיחקרו אותו.

תהליך התפתחות של הגיבור הראשי, קאל, מפאדוון צעיר לג'דיי למהדרין מעניין ביותר, והוא מהווה גיבור מוצלח שמרתק לראות מה יקרה לו בהמשך. גם הדמויות השונות שסובבות אותו לאורך המשחק, עם דגש על BD-1, מעוצבות בחן רב ובירידה עמוקה לפרטים, ועוזרות לפתח את העלילה.

השימוש בחרב האור ובכוח במהלך קרבות מולבשים בצורה טבעית, ממש כמו ג'דיי אמיתי שנלחם באובים. אך אין ספק שהרגעים הכי טובים במשחק הם כאשר מצליחים להדוף אוייב ולהפעיל קטעי חיסול סימנטיים מספקים.

Star Wars Jedi: Fallen Order זמין ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Star Wars Jedi: Fallen Order.

Slay the Spire

slay the spire

המשחק Slay the Spire מזמין שחקנים חדשים כשם שהוא מאתגר את שחקני הקלפים הותיקים, והוא בהחלט יותר ממשחק בניית חפיסות פשוט. המשחק בסגנון רוגלייק וחקר מבוכים, עם מגוון של קלפים ושרידים אותם תוכלו לאסוף בדרככם החוזרת ונשנה אל הפסגה.

ניתן לשחק את המשחק בסגנונות רבים ושונים. מרבית האנשים עשויים להעדיף לשחק אותו כחוויה יחידנית, אך תוכלו להנות ממנו עם חברים ולדון ביניכם אילו קלפים לבחור ולאילו אתגרים לפנות. תוכלו גם להצטרף לקהילת האצנים (speedrunners) ולהתחרות על המקומות העליונים בלוח התוצאות.

אם איכשהו השתעממתם מליבת המשחק, מודרים יצרו דמויות חדשות, קלפים חדשים ואפילו חוקים חדשים לשחק על פיהם, שמשנים את המשחק לחלוטין. Slay the Spire הוא משחק שפשוט ממשיך לתת, ואנחנו נשחק בו עמוק לתוך שנת 2020, וסביר להניח שאף מעבר אליה.

Slay the Spire זמין ל-PC, PlayStation 4, Xbox One ו-Switch.

AI: The Somnium Files

מבית היוצרים של סדרת משחקי Zero Escape, המשחק AI: The Somnium Files הוא חיה די משונה. במשחק אתם משחקים בלש עם אמנזיה שיש לו עין ביונית עם בינה מלאכותית שהוא משתמש בה בשביל לצלול לחלומות של אנשים כדי לפתור פשעים. העלילה עצמה של המשחק היא אפילו יותר מבלבלת, על הבלש לפתור מקרי רצח של אנשים הקשורים לחייו כאשר הרציחות דומות למקרי רצח קודמים שקרו בערך בזמן שהבלש איבד את זכרונו.

AI: The Somnium Files משחק כמו Visual Novel, כשבמהלך רוב המשחק אתם אוספים ראיות, מדברים עם דמויות ולומדים עוד על הרצח ועל עברו של הגיבור. החלק השני של המשחק מתנהל בתוך חלומות של עדים/חשודים ברצח ובהם אנו צריכים לפתור פאזלים בשביל להגיע לסודות של החולמים, תוך כדי החלומות יכולות להיות בחירות שיכולות להשפיע על המנטליות של החולמים וזה בהתאמה יכול לשנות את האירועים שקורים במשחק.

עם סיפור תעלומה מוזר ומעניין ודמויות עם הרבה כימיה, AI: The Somnium Files הוא משחק שמפתה אתכם להמשיך לשחק בו כדי לראות לאן הסיפור יתפתח ומה הסוד מאחורי התעלומה.

AI: The Somnium Files זמין ל-PC, PlayStation 4 ו-Switch.

Astral Chain

astral chain

כמו המשחק Nier: Automata שיצא ב-2017, גם Astral Chain מוכיח ש-Platinum Games קיבלו חזרה את הקסם שלהם.

המשחק מציג את סגנון האקשן האיקוני של Platinum Games, עם מערכת קרב מעולה בה תשלטו גם בדמות הראשית שלכם וגם בלגיון (Legion) שלכם. יש חמישה סוגים של לגיון שיכול לתמוך בכם במהלך הקרבות, וכל סוג יכניס טקטיקות ומהלכים אפשריים אותם תוכלו לעשות. לשלוט בשתי דמויות במקביל מרגיש כאוטי אך מתגמל, וזה כיף לעשות ג'אגלינג בין כל הדברים שאתם יכולים לעשות בבת אחת.

מחוץ לקרב, המראות הויזואליים, המוסיקה, ובניית העולם יוצאים מן הכלל. מצודתם האחרונה של בני האדם היא אי חי ויפהפה. הסיפור אמנם לא טוב כפי שהיינו רוצים לראות, אבל כל שאר האלמנטים הופכים את Astral Chain למשחק חובה לכל בעלי Nintendo Switch.

Astral Chain זמין ל-Switch. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Astral Chain.

Call of Duty: Modern Warfare

call of duty modern warfare

פעם נוספת, Call of Duty: Modern Warfare לוקח את סדרת משחקי היריות הותיקה בחזרה לפסגה. הקמפיין לשחקן יחיד מעולה, עם משימות פתוחות ומגוונות שמעודדות אתכם לשחק בהן מחדש. Infinity War הלכו עד הסוף בהצגת המלחמה כמשהו קודר ואפור, עם גבולות מטושטשים (עם חריגות בודדות).

המשחק נהדר גם בגזרת ה-Multiplayer, וממשיך להשתפר עם כל עדכון חדש. המפות דינאמיות ומאתגרות, יש מספיק אקשן מכל הכיוונים, ומצב ה-2 נגד 2 החדש הוא כיף אינטנסיבי וטהור. נראה שהמפתחים ממש מקשיבים לקהילה בכל מה שקשור לתיקון בעיות ותוכן חדש.

זה לא מפתיע ש-Call of Duty: Modern Warfare זכה לשיא מכירות בסוף השבוע הראשון ליציאתו. הוא הכותר הטוב ביותר בסדרה בדור הזה, ואחד ממשחקי Call of Duty הטובים ביותר ששיחקנו.

Call of Duty: Modern Warfare זמין ל-PCPlayStation 4, ו-Xbox One. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Call of Duty: Modern Warfare.

Death Stranding

Death Stranding

תופעת ה-Death Stranding השאירה אחריה חורבן וניתוק כמעט מוחלט בין האנשים בעולם, וארצות הברית שהייתה פעם מעצמה יורדת על ברכיה מול התופעה המוזרה. במטרה לשקם את אמריקה, נפרשה תשתית טכנולוגית חדשה שביכולתה לקשר בין מקומות שונים ברחבי אמריקה. התפקיד של סאם, שליח שנחשב אגדה בתחומו, הוא פשוט לכאורה – ליצור את החיבור בין נקודות התשתית, ולהעביר על הדרך מגוון רחב של מטען.

סאם הוא התגלמות הביטוי "מים שקטים חודרים עמוק", וככל שהמשחק מתקדם תגלו כי אתם מבינים אותו יותר ויותר. הדמויות המלוות אותו עשויות, כתובות ומשחקות נפלא ומעודדות אתכם להמשיך ולהשקיע בשיקום העולם גם כשכבר התרוצצתם רבות ממקום למקום.

אל תטעו לחשוב שמדובר בסימולטור שליחויות פשוט – אם תכנסו לנעליו של סאם תגלו עלילה מרתקת ועמוקה עם תפניות ותהפוכות כמו גם משחקיות רבת נדבכים ומאתגרת. את כל זה תחוו לרקע נופים נפלאים של עולם הרוס אך מלא תקווה ופסקול עוצמתי שמטמיע בכם רגשות אמיתיים.

Death Stranding זמין ל-PlayStation 4 (וניתן להזמינו בהזמנה מוקדמת ל-PC). קראו את הביקורת המלאה שלנו על Death Stranding.

Atelier Ryza

סדרת משחקי Atelier היא סדרה בת עשרות שנים שלמעשה המציאה את הרעיון של ייצור חפצים במשחקי מחשב. עם הכותר הכי חדש בה, Atelier Ryza, רואים שהסדרה לא רק ממשיכה להיות טובה, היא גם משנה את עצמה עם מכניקות משחק חדשות במקום להיצמד למה שנעשה במשחקים הקודמים (אבל בלי להשתנות יותר מדי).

ב-Atelier Ryza משחקים בתור רייזה, נערה בכפר נידח שרוצה לצאת להרפתקאות במקום להיתקע באותו מקום כל חייה. אחרי מספר אירועים, רייזה מגלה את אומנות האלכימיה, היכולת לשלב חפצים שונים בשביל לייצר חפץ חדש, ויוצאת להרפתקאות בשביל למצוא מרכיבים חדשים ולעזור לאנשים בכפר שלה.

Atelier Ryza משלב מערכת קרב מהירה וכיפית שבה חשוב להקפיד על עבודת צוות עם שאר הדמויות בחבורה של רייזה, ביחד עם מערכת אלכימיה עמוקה שבה יש כמות ענקית של חפצים ליצור, כאשר לכל חפץ יש איכות ואפקטים שניתן להוסיף או לשנות על פי השילוב של חפצים שמשתמשים בהם במהלך היצירה. ביחד עם גרפיקה יפה וצבעונית ועלילה עם דמויות שכתובות באופן מעולה, Atelier Ryza הוא משחק נהדר שאפשר להשקיע בו עשרות שעות עם מערכת האלכימיה.

Atelier Ryza זמין ל-PC, PlayStation 4 ו-Switch.

Need For Speed Heat

Need For Speed Heat

אחרי כמעט עשור שנדמה היה שסדרת Need For Speed איבדה את הקסם שלה, Need For Speed הניף אותנו מהרגליים, ולקח אותנו לסיבוב בנופים הצבעוניים והמרהיבים של Palm City.

עם מערכת קסטומיזציה מפורטת שנותנת לכם לעצב את המדבקות על הרכב לעומק, Need For Speed Heat נותן לכם להיות יצירתיים ולהגשים את מכונית החלומות שלכם.

בין אם אתם מתקדמים בסיפור הסינמטי, צוברים כסף במירוצי יום, או מתחמקים מהמשטרה במהלך הלילה, האקשן ב-Need For Speed Heat אף פעם לא נגמר. הנוסחה החדשה של המשחק של יום ולילה היא מתכון מנצח, שלוקח את הסדרה בחזרה לנתיב המהיר.

Need For Speed Heat זמין ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Need For Speed Heat.

The Surge 2

the_surge_2_cover

בכל פעם שאנחנו משחקים משחק סולס-לייק חדש, אנחנו בוחרים מועדף חדש. השנה, המשחק המועדף עלינו היה The Surge 2. השלבים שמתחברים בינם לבין עצמם, אנימציות קטיעת האיברים הנהדרות ומכניקות הקרב החלקות הופכות את הכותר הזה למשחק אקשן-תפקידים מבוסס סיבולת מושלם, לצד Bloodborne הנהדר.

המשחק עושה עבודה פנטסטית בלימוד המשחק מבלי שתרגישו שמחזיקים לכם את היד, שזה פן שאנחנו מעריכים מאוד במשחקי סולס-לייק. זו יכולה להיות נקודת השבירה של חווית משחק שכזה.

Deck 13 משכו בעטם סיפור מרגש, דבר שחסר לנו בכותר הקודם בסדרה ובנסיונם הראשון בסגנון סולס-לייק, Lords of the Fallen.

אם אתם אוהבים אקשן כבד וחסר מעצורים, חובבי אתגר קשה ונהנים ממשחקי hack and slash עתידניים, The Surge 2 יעביר לכם שעות על גבי שעות של ריגושים.

The Surge 2 זמין ל-PC, PlayStation 4, ו-Xbox One. קראו את הביקורת המלאה שלנו על The Surge 2.

Pokemon Sword and Shield

pokemon sword and shield dynamax pikachu

המשחקים Pokemon Sword and Shield הם הרבה יותר מאשר כותר חדש בסדרה המוכרת עם ניחוח אנגלי חדש. ככותר חדש לחלוטין בקונסולה ביתית, הדור השמיני של פוקימון לוקח את הנוסחה של הסדרה ומעלה אותה לרמה הבאה, תוך שהוא נותן אווירה שמזכירה לנו את האנימה.

לצד השגרה של משחקי פוקימון שכוללת ניצחון בקרבות מכון, הפיכה לאלופי המחוז ולכידה של כמה שיותר סוגים של פוקימונים, המשחקים נותנים לכם לחקור את אזור הפרא היפהפה, בו תוכלו לראשונה לקבל חווית עולם פתוח במשחק פוקימון ולמצוא פוקימונים חזקים במגוון נופים ומזגי אוויר. איזור הפרא נותן למשחקים אווירה חיה וייחודית, וניתן להעביר בו שעות תוך התפעלות מהפוקימונים השונים שמטיילים בו והאינטרקציה איתם.

הדור השמיני של פוקימון הביא איתו פן שיתופי מוצלח מתמיד עם שילוב של ריידים המעודדים שחקנים גם להירתם אחד לצד השני בנוסף לפן התחרותי הקיים. בעזרת קרבות הריידים תוכלו להשלים את הפוקידע בדור הזה ביתר קלות, בפרט כי הם פונים לשחקנים קז'ואליים ותחרותיים כאחד. המשחקים האלו הוכיחו לכולם שאין לשפוט משחק לפי יציאתו והם בהחלט כותרי הפוקימון הטובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות.

Pokémon Sword and Shield זמינים ל-Nintendo Switch. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Pokemon Sword and Shield.

Apex Legends

Apex Legends Season 1

אחרי שבשנה שעברה נדמה היה שז'אנר ה-Battle Royale נחרש מכל כיוון וש-Fortnite, PUGB ו-Call of Duty: Black Ops 4 שולטים בו ביד רמה, Apex Legends הגיח משום מקום והפיל את כולנו מהכסא.

המשחק הכניס שינוי מרענן לז'אנר עם מבחר גיבורים מגוונים ודגש על מפות מעניינות עם שימוש בחוכמה בורטיקליות של העולם, שמאפשרות מגוון רחב של אסטרטגיות.

הדגש על עבודת צוות כחלק משלישיה מחייבת אתכם לתקשר (ואפילו להכיר אנשים חדשים על הדרך), ולהשתמש ביכולות השונות של הגיבורים בחוכמה. השילובים בין היכולות השונות יוצרים סינרגיה חזקה והופכים את המשחקים להרבה יותר מלאי אקשן.

המשחק Apex Legends זמין ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One.

Stygian: Reign of the Old Ones

stygian

Stygian: Reign of the Old Ones הוא עוד דוגמה נהדרת למשחקי התפקידים הנפלאים ששנת 2019 הביאה לנו. זהו משחק לאברקראפטי בעל נאמנות אדוקה לחומרי המקור, ועושה איתם צדק. לא רק בשל העובדה שהוא נותן לכם לפגוש בזוועות שמעבר למציאות שלנו, אלא בסחיטת כל טיפה של חרדת קיום מכם.

Stygian מעודד אתכם לפתור כל סיטואציה בכל דרך שתבחרו, אבל אז מכריח אתכם לחיות עם התוצאות (הבדרך כלל מחרידות).

האטמוספירה האפלה והעלילה מעלים אתכם בחכתם חיש מהר, וככל שתתקדמו העולם יהיה מעוות ומעניין יותר, כך שלעולם לא תרצו לעצור. מגוון הדמויות שתוכלו לשחק נותן לכם מנעד רחב של אפשרויות כאשר תיתקלו בבעיות, ותמיד תתהו מה יכל היה להיות אם הייתם בוחרים בנתיב פעולה אחר.

אנו ממליצים על Stygian בפני כל מי שמחפש לחוות משחק תפקידים ארוך ומרגש, כזה שתוכלו לשחק בכפייתיות, שוב ושוב. ושוב.

Stygian: Reign of the Old Ones זמין ל-PC. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Stygian: Reign of the Old Ones.

Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro Sparks

על אף שהוא בונה על המוניטין הקשה והמאיים של סדרת Souls, המשחק Sekiro: Shadows Die Twice הצליח לעורר עניין בשחקנים חדשים וותיקים כאחד עם הגישה היותר נגישה ומכוונת אקשן שלו.

Sekiro מביא לחיים חזון דימוני ומרהיב של יפן הפיאודלית, ומספר לנו סיפור על לוחם שינובי שנלחם כדי להציל את המאסטר הצעיר שלו. מערכת הקרב הייחודית מתמקדת בדיוק ותזמון, והופכת כל חיכוך לקרב מלהיב שמדגיש את האנימציות המפורטות.

אם הקרבות המסעירים הם קצת יותר מדי בשבילכם, אתם יכולים לשלב התגנבות לצד שלל כלים וטכניקות כדי להפתיע את האויבים שלכם ולצאת כשידכם על העליונה. אחד מהכלים הללו הוא וו תפיסה מאוד שימושי שעוזר לכם לחקור את העולם המרתק בחופשיות.

אם אתם נותנים לסקרנות שלכם להניע אתכם קדימה במסעכם ב-Sekiro: Shadows Die Twice, אתם תגלו הרפתקה שכל השחקנים יכולים להעריך, ולא רק מעריצי Dark Souls ומזוכיסטים.

Sekiro: Shadows Die Twice זמין ל-PCPlayStation 4, ו-Xbox One. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Sekiro: Shadows Die Twice.

Ion Fury

ion fury

השנה סימלה את תחייתם של משחקי היריות בסגנון שנות ה-90, עם שחרורים משופרים של קלאסיקות ומשחקים חדשים שנראים ומשחקים כמו משחקים מהדור הנוסטלגי הזה. Ion Fury שייך לקטגוריה השנייה, ומרגיש כאילו הוא נוצר באותה תקופה כמו קלאסיקות כמו Doom ו-Blood (או לפחות, אם היה איזה סופר מחשב באותם שנים להריץ אותו) ומשחק בצורה דומה.

ב-Ion Fury אתם משחקים שוטרת בעולם עתידני שנלחמת נגד מדען מטורף, ובדרך אתם נלחמים בעוזריו והיצירות המשוגעות שלו. המסע של הגיבורה נגד המדען מוביל אתכם אל הרבה אזורים מרשימים כמו גורדי שחקים, שדות רחבים ומעבדות ענקיות, כשלכל אחד מהם יש מראה ייחודי וטקטיקה שונה כיצד להתקדם. כמו כן לא חסרים אויבים להרוג, בין סייבורגים עם רובים, מוטנטים שקופצים עליכם ורובוטים ענקיים שיורים עליכם טילים.

כנגדם, Ion Fury מצייד אתכם בארסנל אדיר של רובים, שוטגאנים, פצצות שמתמגנטות לתוך אויבים ועוד. עם נלאי כלי נשק, שכל אחד מתאים למצב שונה, המשחק מהיר, עצבני ודורש גם מחשבה קדימה כיצד לגשת לכל קרב. בקיצור, תענוג.

Ion Fury זמין ל-PC, PlayStation 4, Xbox One ו-Switch.

A Plague Tale: Innocence

a plague tale innocence

A Plague Tale: Innocence הוא משחק יפהפה, עם דמויות ועיצובים סביבתיים מהממים לצד כמויות מזעזעות של עכברושים המתפתלים על המסך.

העכברושים אינם האויב אותו עליכם להביס או גימיק – הם כוח טבע שעליכם להתמודד איתו. הודות להם, לצלוח את השלב הופך להיות חידה שטנית ומחוכמת שממשיכה להעלות את האתגר ככל שהסיפור מתקדם.

ואיזה סיפור אפי ומרתק הוא. קל להשוות את הסיפור למלחמת הכוכבים, מכל הדברים. כלומר, אם מלחמת הכוכבים הייתה מתרחשת במאה ה-18 בצרפת, והעכברושים היו התחליף לכוח. אולי תמצאו את ההשוואה הזו מגוכחת, אבל כשתשחקו במשחק אתם תראו למה אנחנו מתכוונים.

אם אתם מחפשים סיפור שייזכר לעד עם משחקיות מרטיטה (ומפחדים עד מוות ממכרסמים מרושעים) – A Plague Tale הוא משחק חובה.

A Plague Tale: Innocence זמין ל-PC, PlayStation 4, ו-Xbox One. קיראו את הביקורת המלאה שלנו על A Plague Tale: Innocence.

Devil May Cry 5

Devil May Cry V Gerbera

11 שנים אחרי יציאת המשחק האחרון, Devil May Cry 5 מחזיר את סדרת המשחקים, ובגדול. Devil May Cry 5 מתבלט בזכות הויזואליות הנפלאה לו, הסיפור המעניין והמרגש, והאקשן הבלתי נגמר שלו שימיס לכם את הפרצוף.

דנטה, נירו ו-V, כולם מחזיקים בארסנל שלם של נשקים שכל כך כיף להשתמש בהם שלעולם לא תשתעממו מלראות אותם בפעולה. הם מעודדים אתכם להתנסות בקרב, למצוא את הקומבואים האהובים עליכם, ולאתגר את עצמכם כדי להקפיץ את הניקוד, גם ברמות הקושי הגבוהות.

המשחק החמישי בסדרה מצליח להשאר קליל ומדלג בחינניות בין קטעים מרגשים ורציניים להומור מגוחך, בעיקר כשדנטה וניקו מעורבים. הוא מעט קצר באורכו, אבל יש מספיק סיבות לחזור אליו גם אחרי שראיתם את הכתוביות של הסוף.

Devil May Cry 5 הוא אחד ממשחקי האקשן הטובים של 2019, ואולי גם הכותר האהוב עלינו בסדרת DMC כולה.

Devil May Cry 5 זמין ל-PCPlayStation 4, ו-Xbox One. קראו את הביקורת המלאה שלנו על Devil May Cry 5.

Gears 5

gears 5

Gears 5 מרגיש כמו הבית לאוהבי סדרת Gears of War. אקשן טהור עם קמפיין נהדר, מולטיפלייר ממכר ועוד כהנה וכהנה גימיקים שתוכלו לנגוס בהם. והוא עדיין אחד ממשחקי היריות הקואופרטיבים הטובים ביותר שיש.

במרבית הזמן, Gears 5 מרגיש כמו "עוד Gears", שזה כנראה מה שהמעריצים קיוו לו בכל מקרה. אך אין זה אומר שהוא לא מצליח לחדש בגבולות הנוסחה המוכרת. עם סביבות גדולות ופתוחות, משימות צדדיות וסודות, הקמפיין מרגיש יותר נרחב מאז ומתמיד.

גם חווית המולטיפלייר לא מאכזבת. הקרבות התחרותיים מהירים ואכזריים כפי שתמיד היו, במיוחד במצב הארקייד החדש. כמו כן, ישנן אפשרויות נוספות לשיתוף פעולה, עם מצב Horde משופץ ומצב נסיגה טקטי שמרגישים כמו מצב משחק מקורי לגמרי בסדרת Gears.

Gears 5 דוחפת את סדרת Gears of War אל דרך חדשה ומרעננת, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לראות כיצד תסתיים הטרילוגיה.

Gears 5 זמין ל-PC ו-Xbox One.