השנה חברת המשחקים CD Project Red שחררה את המשחק The Witcher 3: Wild Hunt לקונסולת Nintendo Switch. כשהוא יצא באוקטובר, התרשמנו מהויזואליות המהממת שלו, בניית העלילה והדמויות המוצלחות שנשמרות גם על גבי ה-Switch. עכשיו משחק הספין-אוף Thronebreaker: The Witcher Tales ככל הנראה מגיע לקונסולה הניידת.

השמועה על כך התפרסמה לפני כמה ימים כאשר Thronebreaker: The Witcher Tales קיבל דירוג ב-GRAC, סוכנות הסיווג של קוריאה. פרסום זה מעלה את המחשבה שככל הנראה נקבל את המשחק ל-Switch בקוריאה וברחבי העולם. בהתחשב בכך ש-CD Project Red כבר הוציאו משחק ל-Switch, אין זה מפתיע שנקבל גם את משחק הספין-אוף של The Witcher. כרגע לא ידוע איזה דירוג הוא קיבל, או מתי ישתחרר ברחבי העולם, אך אלו חדשות טובות לשחקנים שרוצים לחוות את משחק התפקידים המצוין בעולם של The Witcher.

למי שאינו מכיר את המשחק נספר שמדובר במשחק תפקידים שמספר את סיפורה של המלכה מיב (Meve), המלכה של הממלכות התאומות, ליריה (Lyria) וריביה (Rivia). אחרי שכוחות נילפגארד (Nilfgaard) הברוטליים פולשים לאדמותיה, היא נאלצת לצאת למסע דרך הממלכות השונות ולבקש עזרה מהשליטים השונים.

המשחקיות שלו מתחלקת לשלושה אספקטים שונים – חקר מפה שמוציירת בעיקר ביד, בניית בסיס וקרבות מבוססי קלפים, ולעיתים קרובות המשחק נותן לכם החלטות קשות ומוסריות. בביקורת על המשחק כתבנו שהוא מספר סיפור מדהים עם החלטות קשות שיבחנו את החוסן המוסרי והרגשי שלכם, הוא מלמד אתכם את המחיר הכבד של אמת, וששום דבר הוא לא לגמרי הוגן או צודק.

כאשר The Witcher 3: Wild Hunt יצא ל-Switch שמחנו לראות שהטקסטורה שלו נשמרת גם בקונסולה. מכיוון שהסגנון הוויזואלי של Thronebreaker: The Witcher Tales מצויר ביד, בצבעוניות ומונפשות ובדו- מימד, אנחנו מאמינים שנזכה לראות את הגרפיקה היפה של המשחק גם ב-Switch.

Thronebreaker: The Witcher Tales

Thronebreaker: The Witcher Tales יצא באוקטובר שנה שעברה למחשב האישי ובדצמבר יצא לקונסולות Playstation 4 ו- Xbox One. כאמור, לפי השמועות האחרונות צפוי לצאת ל-Nintendo Switch בקרוב, אם כי עדיין אין תאריך יציאה. נשאיר אתכם מעודכנים.