לא, אני לא מתכוון ל-Fire Emblem: Three Houses. ישנם הרבה משחקים שנלחמים על תואר "משחק העשור", ואחד מהמועמדים החזקים לתואר הוא לא אחר מאשר The Witcher 3: Wild Hunt אשר יצא ב-2015 לשאר הקונסולות. בעוד קצת יותר משבוע, יהיה אפשר לשחק אותו גם על ה-Switch עם The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition.

במהלך תערוכת Gamescom 2019 שנערכה לפני קצת יותר מחודש, היתה לנו את ההזדמנות לשחק במשחק על גבי ה-Switch במצב נישא, כדי לחוות בדיוק עד כמה היה צריך להתאים את המשחק כדי לגרום לו לרוץ טוב על ה-Switch. ספוילרים – לא בטוח שתרגישו בהבדל אל מול גרסת המחשב.

זה לא סוד שהחומרה של ה-Switch אינה חזקה כמו של המתחרות. הרצון של Nintendo להתאים את הקונסולה גם לבית וגם לדרכים לא אפשר לה להיות מרשימה גרפית כמו ה-PlayStation 4 או ה-Xbox One. וזה בסדר, כי קהל המעריצים העצום של ה-Switch אוהב את הקונסולה בזכות האפשרות לקחת משחקים גדולים ומוצלחים כמו Doom או The Legend of Zelda: Breath of the Wild לכל מקום שירצו.

לכן זה לא פלא שהרבה מעריצים טענו שמשחקים מרשימים גרפית כמו The Witcher 3: Wild Hunt לעולם לא יוכלו לרוץ על המכשיר. ההכרזה על המשחק לקונסולה לפני מספר חודשים הפתיעה את כולנו.

הדמו במתחם העסקי של Nintendo ב-Gamescom 2019 נתן לנו לשחק ב-The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition מההתחלה. עמדת המשחק היתה מחוברת במצב נישא, כדי להראות לנו באופן חד משמעית, שכן, יש לנו פה את ה-Switcher, כמו שחלמנו עליו מאז הכרזת הקונסולה.

הדבר הראשון שברור היה לי מהדמו הוא שהרזולוציה של הטקסטורות במשחק הותאמה (והוקטנה) כדי לאפשר למשחק להטען מהר, וכן כדי להכנס בכרטיס המשחק של ה-Switch בנפח של 32GB. טקסטורות שונות כמו האפר על הרצפה או שריון העור של וסמיר (Vesemir) מראים לנו שהרזולוציה שלהם פחות מפורטת.

Witcher 3 Switch

אבל כאן נגמרות ההתאמות שאנחנו רואים. שריון הטבעות של גראלט מנצנץ בשמש (וגם כאן, כמו במחשב, רואים את בעיות האליאסינג), והדמויות עדיין נראות מפורטות ומשכנעות כמו שראינו אותן בקונסולות האחרות.

גם הפיזיקה של האויבים ומכניקת הקרב מרגישות ונראות טוב. גם הפעם כשאתם תהרגו יריבים הם יפלו אחורה כמו בובה, ולא נראה שהפיזיקה של המשחק דרשה התאמות מורגשות.

אבל מה שהכי הדהים אותי הוא האפקט של קרני האור שמבצבצות מבעד לעצים והעננים כשאנחנו רוכבים לצד וסמיר לכיוון העיירה הראשונה במשחק. זה אפקט יפהפה שהיה קיים במשחק גם בפלטפורמות האחרות, ומאוד שמחתי לראות שהוא מופיע גם במשחק ב-Switch.

אני בטוח שגם בהמשך המשחק, כשיורד גשם או נושבת רוח, נשמרים האפקטים המדהימים שהיו במשחק על הקונסולות האחרות.

Witcher 3 Switch

אבל כך או כך, The Witcher 3: Wild Hunt נחשב לאחד ממשחקי העשור ולא רק בזכות הויזואליות המהממת שלו, שנשמרת גם על גבי ה-Switch. כל הרגעים הטובים בסיפור, בניית העלילה, והדמויות המוצלחות, כולם יהיו זמינים למשחק גם במצב נישא. מדובר במשחק תפקידים מצויין של עשרות שעות רבות, עם עלילה מסתעפת ומערכת קרב מעניינת.

כחלק מ-The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition, כל חבילות ההרחבה של המשחק המקורי יהיו זמינות, מה שיעריך את המשחק בעוד עשרות שעות.

נראה שאת המשחק הזה יהיה כיף לחוות גם על גבי ה-Switch. רוב ההתאמות שהגרפיקה של The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition דרשה אינן מורגשות, ואני בטוח שהחוויה של שחקנים איתו תהיה דומה לחוויה בכל מקום אחר, ואולי אפילו טובה יותר בזכות היכולת לשחק אותו בכל מקום.

The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition עתיד לצאת ב-15 לאוקטובר ל-Switch, והוא בטוח הולך להיות אחד מהמשחקים היפים ביותר בקונסולה.