Samurai Warriors 5 – דמויות חדשות מצטרפות לסדרת המשחקים המצליחה

השנה האחרונה הייתה שנה לא רעה בכלל לחובבי ז'אנר הווריורז. ראינו את One Piece: Pirate Warriors 4 מוביל אותנו אל העולם החדש, הצלנו את היירול ב-Hyrule Warriors: Age of Calamity וקיבלנו הרפתקה חדשה עם ג'וקר והצוות שלו ב-Persona 5: Strikers. כותר הווריורז החדש שבקנה, Samurai Warriors 5, עתיד לצאת ממש בקרוב, וכעת הפתיעו אותנו עם דמויות חדשות שיגיעו למשחק.

המשחק מהווה ריבוט לסדרה, הן מבחינת הסיפור והן מבחינת עיצוב הדמויות והויזואליות החדשה של המשחק. אמנם התקופה ההיסטורית היא תקופת סנגוקו כמו במשחקים הקודמים, תקופה בת כ-158 שנים בה התרחשה מלחמת אזרחים קשה וארוכה ביפן, אך הפעם נעקוב אחרי שרשרת אירועים אחרת.

בין כל הדמויות שהטריילר מציג יש גם מספר דמויות חדשות: האטורי האנזו (Hattori Hanzō), נינג'ה מיומן ומפחיד, ומאגויצ'י סאיקה (Magoichi Saika) שכיר חרב חסר מוסר, הסמוראי הדגול יאסוקה (Yasuke) וסאנדאיו מומוצ'י (Sandayū Momochi) המומחה בכלי הנשק הקרוי kusarigama. בנוסף לאלו, נוכל לשחק הפעם את הגרסאות המבוגרות של שתי הדמויות הראשיות, נובונאגה אודה (Nobunaga Oda) ומיטסוהידה אקצ'י (Mitsuhide Akechi).

בסך הכל, יש כרגע 27 דמויות שחיקות במשחק, וצפויות לצאת עוד בהמשך בתור DLC, יחד עם פרקי סיפור חדשים. אבל זה עוד רחוק, ועד שזה יגיע כבר תביסו עשרות אלפי אויבים, מיד אחרי ש-Samurai Warriors 5 יצא ב-27 ליולי, 2021 ל-PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch ולמחשב האישי.

סאנדאיו מומוצ'י וה-kusarigama שלו