חברת Nokia ידועה בעיקר במוצרים הסלולריים שלה, אך בין מוצריהם יש גם דברים קצת אחרים, כמו ה-Nokia Streaming Box 8000, סטרימר שיהפוך את הטלוויזיה שלכם לחכמה ויאפשר לכם לצרוך ערמות של תוכן בקלות ובנגישות.

Nokia Streaming Box 8000

סטרימר קומפקטי זה מגיע עם מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד 10, בעזרתה תוכלו לגשת למעל 7000 אפליקציות מחנות ה-Play של גוגל. מעבר לדברים הברורים- נטפליקס, יוטיוב או כל אפליקציית סטרימינג של וידאו, תוכלו לשחק דרך הסטרימר באלפי משחקי אנדרואיד.

השלט שמגיע עם הסטרימר הוא שלט חכם שמאפשר להשתמש בטכנולוגיית ה-Google Assistant. פשוט אמרו "היי גוגל" ותבקשו ממנו כל מה שתרצו (למשל, להגיע לערוץ היוטיוב שלנו). נכון לעכשיו אין תמיכה עדיין בשפה העברית לפונקציה זו, אך בתקווה זה יקרה בעתיד. כמו כן, השלט מצוייד בתאורה נוחה שתאפשר לכם למצוא את הכפתור הנכון גם בחושך.

הסטרימר מתחבר לטלוויזיה שלכם באמצעות אחת משתי דרכים – חיבור HDMI או חיבור אנלוגי. תוכלו להנות מתמיכה בתוכן באיכות 4K ואף לשדר אותו מכל מכשיר שברשותכם בעזרת ה-Chromecast המובנה. כמו כן, תוכלו לחבר אל הסטרימר בקרי משחק או מקלדות באמצעות חיבור Bluetooth, כך שתוכלו לשחק או להקליד בנוחות מירבית.

ה-Nokia Streaming Box 8000 זמין החל מהיום בישראל במחיר מומלץ לצרכן של 349 ש"ח.

Nokia Streaming Box 8000