כחלק מפרזנטציית Nintendo Direct האחרונה, טרילוגיית המשחקים מהדור הקודם מגיעה לדור הנוכחי, באוסף שיקרא Ninja Gaiden Master Collection. הטרילוגיה אמנם הוכרזה באירוע של נינטנדו, אבל בדרכה גם ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One.

Ninja Gaiden, סדרת משחקים בכיכובו של ריו האיאבוסה (Ryu Hayabusa) התחילה את דרכה כ-Side Scroller ל-NES. הסדרה זכתה למספר כותרי המשך, סדרות משחקים שונות כשהאחרונה שבהן יצאה כ-Hack and Slash מאתגר, מדמם וכיפי במיוחד על ה-Xbox 360 וה-PlayStation 3 (טוב, טוב, גם ל-Wii U).

בהכרזה חגיגית בשידור Nintendo Direct האחרון, הטרילוגיה של Ninja Gaiden Sigma, Ninja Gaiden Sigma 2 ו-Ninja Gaiden 3: Razor's Edge סוף סוף מגיעה לדור הנוכחי. שלושת המשחקים בטרילוגיית Ninja Gaiden Master Collection יציעו את מרבית ה-DLC שיצאו למשחקים. כמו כן, הדמויות הנוספות במשחק, המוכרות בעיקר בזכות משחק המכות Dead or Alive, איאנה (Ayane), רייצ'ל (Rachel), מומיג'י (Momiji), וקאסומי (Kasumi), יקבלו תלבושות חדשות. גם אם לא שיחקתם ב-Ninja Gaiden בעבר, מובטחות לכם הרבה שעות של הנאה.

לרגל ההכרזה, שחקנים שבבעולתם המשחק Nioh 2 או Nioh 2 Complete Edition יוכלו להוריד בחינם תחפושת שתאפשר להם להראות כמו ריו האיאבוסה, גיבור משחקי הסדרה.

Ninja Gaiden Master Collection עתיד להגיע ל-Switch, PC, PlayStation 4 ו-Xbox One ב-10 ליוני 2021.