המשחק Hyrule Warriors: Age of Calamity הותיר עליי רושם מעולה – הוא היה מהיר, עמוס באקשן והכי חשוב, הוסיף למשוואה את העלילה, ועשה זאת טוב. כעת, הוכרזה הרחבה חדשה שתגיע אלינו בשלבים במהלך החודשים הבאים.

בגל הראשון של ההרחבה שיהיה בחודש יוני, 2021, נקבל הרחבה של הרוסטר, ניתקל באויבים מאתגרים ונוכל להשיג נשקים חדשים. בנוסף, תיפתח לנו אפשרות לאתגרים מבית היוצר של החוקרים רובי ופורה במעבדת הטכנולוגיה העתיקה, כך שלא סביר שהם יהפכו לדמויות שחיקות בהרחבה זו.

בגל השני של ההרחבה שיעוט עלינו בנובמבר, 2021, נקבל הרחבה נוספת של הרוסטר, והפעם נקבל גם עיצובים חדשים לחלק מהדמויות, כמו גם זירות קרב חדשות ויכולות חדשות לדמויות.

נכון לעכשיו לא ידוע על כמה דמויות יתווספו בכל שלב, והאם זה יהיה יותר מאחת בכל פעם, או אפילו האם הם נשארים כבולים לעולם של של Breath of the Wild או האם הם יביאו דמויות אחרות מהזלדהוורס כמו לינקל (Linkle). בינתיים הם יכולים להביא דמויות כגון לוחם הייגה האימתני סוגה (Sooga), בידל (Beedle) הרוכל הנודד ואפילו קאס (Kass), המשורר המסתורי.

זו לינקל, נעים להכיר

לצערי אין כל דיבור על הבאת קטעי סיפור נוספים, אך אני מרשה לעצמי להיות מעט אופטימי ולקוות שעוד לא ראינו הכל. מי שירכוש את ההרחבה (במחיר של כ-20$) יקבל גם סט של נשק ותחפושת עבור לינק החל מה-28 במאי, 2021. בסך הכל נראה כי אין סיבה למהר עם רכישת ההרחבה של Hyrule Warriors: Age of Calamity, ואחכה לדעת עוד פרטים לפני שארכוש בעצמי.