כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, חברת Zynga מפתחת משחק חדש בעולם של Star Wars ובמהלך פרזנטציית Nintendo Direct, החברה חשפה החברה פרטים אודות המשחק החדש, Star Wars Hunters שייצא ל-Nintendo, מכשירי IOS ומכשירי Android. ומי יודע, אולי גם לקונסולות האחרות בעתיד.

המשחק Star Wars Hunters של Zynga הוא משחק Battle Royale שיתרחש כולו בעולם של Star Wars. החברה לא מסרה פרטים על המשחק, למעט טריילר ההכרזה שמראה לנו את הלוחמים של Star Wars בסגנון מצויר שמזכיר משחקי Battle Royale בסגנון Apex Legends ו-Fortnite. אני אישית לא מתלהב ממשחקי Battle Royale וזה לא קשור לעובדה שאני גרוע בהם, אני פשוט חושב שהם לא ממצים של הפוטנציאל שלי. בכל מקרה, כל דבר שיש בו Star Wars כבר מקבל נקודות אצלי, גם Battle Royale. 

אם אני צריך לנחש, אז Star Wars Hunters בטח יחלק אותנו למורדים ואימפריה, כאשר יהיו קרבות בין קבוצות על שליטה והפלת היריב. בנוסף, יכול להיות שהמשחק יקח את הכיוון של Apex Legends ויציע בפנינו דמויות מוכנות מראש שנוכל להרכיב מהן חוליות.

אני גם מקווה שלא יהיו קרבות קלאסיים של כולם נגד כולם, מכיוון שהיופי במשחקי Star Wars הוא השימושים השונים של התפקידים השונים. כלומר, אם נצפה בטריילר ששיחררה Zynga, כמובן שיש אבירי ג'דיי וחרבות אור, אבל אפשר לראות גם Stormtrooper עם להביור ו-Wookie עם פטישי ענק. בנוסף לכך, באתר הרשמי של המשחק רשום שאלה יהיו קרבות של חוליות שיצריכו שימוש בטקטיקה, זה נשמע לי בדיוק כמו עניין של תפקידים. נזק, טנק, תמיכה, זה יכול להיות הרבה יותר מעניין מאשר זהות מלאה בין הלוחמים.

חברת Zynga מנסה להרחיב את אופקיה ממשחקי הקז'ואל לנייד ומחפשת לצאת ל-Cross Platform עם משחקים רציניים יותר. שנת 2020 הוכיחה כי משחקי קז'ואל רווחיים מאוד, אך משחקי Core כמו Call of Duty Mobile, Fortnite ו-PUBG רווחיים אפילו יותר. לכן היא מנסה לגשש מחוץ לאיזור הנוחות שלה במשחקים כמו Farmville, Words with Friends ו-Harry Potter Puzzles. זהו גם בין המשחקים הראשונים, או המשחק הראשון של Star Wars שיוצא מחוץ לידיים של EA לאחר השינוי שעשתה Disney. 

המשחק צפוי לצאת מתישהו ב-2021, והוא יצא לטלפונים ניידים ול-Nintendo Switch.