מייקל קיטון (Michael Keaton) עושה קאמבק לחליפת העטלף, והיות והוא בילה כבר שלושה עשורים מחוץ לה, הוא הולך לקבל אחת חדשה ושחורה כמו הלילה. אמנם לא מדובר בסרט הסובב סביב באטמן, אלא בסרט הבא של הפלאש (The Flash), אך זה עדיין מגניב ממש.

אז איך זה קרה שלאחר בערך שלושים שנה מאז שכיכובו של קיטון כדמותו המיוסרת של איש העטלף הצית את האהדה לז'אנר של סרטי קומיקס הוא חוזר לשם? יתר על כן, קיטון היסס, אך סירב להשתתף כאיש העטלף בסרט הבא של הפלאש בכיכובו של עזרא מילר (Ezra Miller), בעקבות משבר הקורונה, לטענתו.

האמת שהשאלה נותרה ללא מענה, אך בכל אופן השבוע אושר באופן סופי ורשמי מצד הסוכנות של קיטון, ICM Partners, שהוא כבר שם את הבאטמוביל במוסך לשיפוצים ובהחלט ייקח חלק בסרט, וההפקה החלה לעבוד באופן רשמי כבר ביום שני האחרון.

עלילת הסרט צפויה להיות מבוססת במידה מה על קומיקס שיצא בשנת 2011 ובו יש שילוב בין שתי הדמויות האהובות באטמן והפלאש, בשם "Flashpoint". העלילה בקומיקס סובבת סביב הפלאש של בארי אלן (Barry Allen), שחוזר אחורה בזמן במטרה לנסות ולמנוע את מות אימו.

החזרה בזמן של אלן גורמת להיווצרות של מימד נוסף בעולם של DC, בו באטמן מבוגר ב-30 שנים (כמה נוח, אה מייקל?) והוא גיבור העל המגן על היקום הזה שיצר אלן. באופן אישי נושא החזרה בזמן אינו כוס התה שלי, אך אני בכל זאת רוצה להאמין שיהיה מעניין ביותר לראות לאן יפתחו את העלילה הזאת.

אני מחבבת מאוד את קיטון כשחקן, וזה היה די מוזר ומשעשע שלא היה אכפת ל-DC להחזיר אותו "הביתה" לגלימה השחורה, למרות שהוא ערק למארוול בדמותו של הנשר בסרט Spider-man: Homecoming. מה הלאה? טל מוסרי יחזור לערוץ הילדים? כך או כך, האביר השחור יקבל שוב את פניו של מייקל, ואני מודה שמעולם לא חיכיתי לסרט DC (בצדק) כמו שאני מחכה לסרט הזה.