מעריצי האביר האפל ישמחו לשמוע שב-HBO Max עובדים על מעין המשך רוחני של Batman: The Animated Series משנות ה-90, הנקרא Batman: Caped Crusader. בין האחראים על הפרויקט נוכל למצוא את ג'יי ג'יי אברמס (J.J. Abrams) , מאט ריבס (Matt Reeves) שביים את הסרט The Batman הצפוי לצאת לאקרנים ב-4 למרץ, 2022, וברוס טים (Bruce Timm) – אנימטור, מפיק ותסריטאי וותיק שעבד גם על Batman: The Animated Series ושורה של סדרות וסרטים.

נכון לעכשיו, עוד לא ידוע מי ייכנס לנעליו (או יותר נכון לגרונו) של ברוס ווין, אך אפשר לקוות שקווין קונרוי (Kevin Conroy) האגדי שדיבב את באטמן בשנות ה-90 וחזר לדבב אותו במשחקי Arkham יחזור לדבב אותו שוב. גם ג'ייסון אומרה (Jason O'Mara) שדיבב את האביר האפל במספר סרטי אנימציה מבית DC יכול להתאים לתפקיד עם הקול האייקוני שלו.

מתוך Batman: The Animated Series

נשיא האנימציה של וורנר ברוס, סאם רגיסטר (Sam Register), אמר במסיבת עיתונאים "באטמן: הסדרה המצוירת הייתה יצירת מופת שעיצבה את הדמות עבור דור שלם של מעריצים. לפיכך ברוח זו אנו מביאים שלושה מספרי סיפורים אגדיים, ג'יי ג'יי, מאט וברוס – כל אחד עם ההבנה והחיבה שלו לדמות על מנת ליצור סדרה חדשה שתמשיך את המורשת פורצת הדרך".

אברמס, ריבס וטים הוסיפו בהצהרה שהסדרה החדשה תהיה "מרגשת, קולנועית, ותעורר את שורשי הנואר (Noir) של באטמן, תוך כדי מבט פסיכולוגי עמוק לדמויות המוכרות". אנחנו כמובן נמשיך לעדכן שיהיו עוד פרטים חדשים על Batman: Caped Crusader, לכשיחשפו.