משחקי ספורט בגילומו של השרברב האהוב מריו, הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות. משחקים כמו Mario & Sonic at the Olympic Games ו-Mario Tennis מראים שמריו מפתחת אורח חיים ספורטיבי, שזה הגיוני אם ניקח בחשבון את כל הקפיצות שהוא צריך לעשות. בחודש הבא אנחנו נקבל את המשחק החדש של מריו: Mario Golf: Super Rush ובו תשחקו, ובכן, גולף, אבל עם דמויות בעולם של מריו. השבוע קיבלנו טריילר חדש שמציג הרבה מהמשחקיות ואילו דמויות נוכל לשחק.

במשחק Mario Golf: Super Rush תוכלו לשחק עם אחת מ-16 דמויות בעולם של מריו, ובנוסף תוכלו ליצור ולאמן דמות Mii ולשחק איתה. בין הדמויות המוכרות נוכל למצוא כמובן את מריו, פיץ', באוזר, יושי ואפילו דונקי קונג שעושה גיחה קצרה לשחק גולף.

מעבר ליכולת לשחק עם מגוון דמויות, לכל אחת מהן יש סטטיסטיקות שונות כמו כוח, סטאמינה, מהירות, שליטה על ההנפה ועוד. אם חשבתם שמדובר במשחק גולף סטנדרטי, כנראה לא הבנתם את הראש של נינטנדו. במצב המשחק הקלאסי תוכלו לבחון את השטח, לשים לב לרוח, לשלוט בעוצמת החבטה ואף לחבוט כדורים במסלולים מעוקלים ואף לחבוט כדור מסובב. את החבטה תוכלו לבצע הן עם הכפתורים והן עם חיישהי התנועה של הג'ויקונים, כך שהמשחק יתאים גם לבעלי ה-Nintendo Switch Lite.

במקביל למצב הגולף הרגיל, תוכלו לשחק במצב ה-Speed Golf בו תתחרו עם שאר השחקנים ותרוצו ברחבי המגרשים בניסיון להגיע למקום הראשון. במצב משחק זה, תשתמשו ביכולות המיוחדות של הדמויות על מנת להאיץ או לתת חבטות אולטימטיביות על מנת להשיג כל יתרון שניתן בעוד אתם מתקדמים לכיוון הדגל ומתחמקים ממכשולים. תוכלו לשחק עד 4 שחקנים בו זמנית במכשיר וכמובן ישנה גם אפשרות לשחק אונליין עם אנשים ברחבי העולם.

Mario Golf: Super Rush

בנוסף לכך, תוכלו לבחור מוד שנקרא Battle Golf, שהוא כמו ה-Speed Golf אך מעט שונה. כאן תאבקו בזירה אחת מול 3 דמויות אחרות ותצטרכו להכניס את הכדור לגומות המפוזרות בזירה במהירות האפשרית, לפי היריבים שלכם. הראשון שיאסוף שלושה דגלים ינצח בקרב.

Mario Golf: Super Rush יצא בתאריך 25 ליוני, 2021 ויהיה זמין אקסקלוסיבית עבור נינטנדו סוויץ'. תוכלו להזמין את המשחק כבר עכשיו באתר הרשמי של נינטנדו.