אתמול כחלק מתערוכת DC FanDome הוכרז המשחק Gotham Knights, עוד משחק קואופ גיבורי על לאוסף שעתיד לצאת מתישהו בשנת 2021. מהטריילר הבנו שמי שאייש לראשונה את חליפת העטלף, ברוס ווין, כבר שייך לעבר כתוצאה מפיצוץ מסתורי ומעביר את הלפיד הלאה, לדור הבא.

הפאנל הציג טריילר סינמטי וכן סרטון משחקיות ובין לבין קיבלנו תובנות על הרעיון שמאחורי המשחק מה-Creative Director של Gotham Knights, פטריק רדינג (Patrick Redding). אחד הדברים החשובים ביותר שעלו בדברים שאמר הוא למה הם החליטו שבאטמן חייב למות.

לטענת רדינג, העיר גות'הם שקעה למעין סטאטוס קוו ולכן היה צריך לנער את העניינים ולהפר את מאזן הכוחות. בעזרת הוצאת באטמן מהמשוואה, גות'הם חשופה יותר מתמיד לאיומים מצד הנבלים הגדולים, ומאבדת נתח משמעותי מהביטחון וההרתעה ששררה בה בתקופתו.

הצוות באולפני WB Montreal הכינו את הקרקע לא לכך שתכנסו לתוך נעליו של באטמן, אלא שתמצאו את הדרך שלכם להפוך למושיעיה ומגיניה של העיר גות'הם. אתם יכולים, כמובן, לפתח את הדמויות שלכם ולהתאים את סגנון המשחק שלכם לכזה שיהלום את זכרו של איש העטלף, אם תרצו, אבל אז כנראה שתפספסו חלק מהיכולות המעניינות שעתידות להיות לדמויות.

יהיה מעניין להסתובב בגות'הם נטולת באטמן ולראות כיצד העבריינים והאויבים האייקוניים מנצלים את הפרת האיזון ואיך פרחי העטלף יתמודדו עם המכשולים הגדולים שיעמדו בפניהם, עכשיו כשהאגדה לא שם כדי לעשות את העבודה הקשה.