לאחר שורת טיזרים שחשפו עוד טיזרים שחשפו עוד טיזרים, הוסר הערב הוילון מעל Gotham Knights, משחק הבאטמן המדובר מבית WB Games Montréal. למרבה ההפתעה, המשחק לא יכיל את באטמן.

כפי שניתן ללמוד מהטריילר הסינמטי המרהיב, ברוס וויין בר מינן, אולם בטרם לכתו הותיר אחריו איש העטלף המיליארדר וחובב הקונג פו הודעה שמופנית לארבעת יורשיו – Batgirl (ברברה גורדון), Nightwing (דיק גרייסון), Red Hood (ג'ייסון טוד) ו-Robin (טים דרייק). בהודעה, הוא מדרבן את לובשי הטייץ והגלימות להראות לנבלים מאיפה משתין העטלף.

ומי הם אותם נבלים, בעצם?

Court of Owls, סינדיקט פשע מסתורי שפועל בצללים של גות'הם (כדי לקבל מושג זריז במי מדובר, ממליץ לצפות בסרט האנימציה Batman vs. Robin). למעשה, זו ההופעה הרצינית הראשונה של Court of Owls בעולם הגיימינג, אלא אם אתם מחשיבים את Lego DC Super-Villains כמשחק רציני.

Gotham Knights יהיה קואופרטיבי וניתן יהיה לשחק בו לבד אם אתם עטלפים בודדים או עם שותף וכל אחד מכם ישלוט על אחד מארבעת הגיבורים ממשפחת העטלף. יש מספר קווי דמיון בין המשחק הזה לבין משחקי Arkham, אך על פי הודעה מהסטודיו, Gotham Knights אינו המשך של Arkham.

גות'הם היא ארגז החול שלכם, וניתן להתנייד בכל חמשת האזורים שלה על כלי-רכב מגניבים על הכביש או באוויר. לכל גיבור סט יכולות נפרד ואפשרויות להתאמה אישית; Batgirl היא האקרית שנלחמת עם טונפה, Nighwing הוא אקרובט עם מקלות אסקרימה, Red Hood משתמש בגאד'טים ונשק חם, ואילו Robin הצעיר מתואר כ-"עילוי" עם רקע בלוחמה פסיכולוגית והתגנבות – קצת, אם חושבים על זה, כמו באטמן עצמו.

בניגוד לסדרת משחקי Arkham הידועה שהסתיימה ב-2015 עם Batman: Arkham Knight, נראה כי WB Games Montréal (אשר עבדו על Arkham Origins) הכניסו למשחק החדש אלמנט של RPG, כלומר שלגיבורים שלכם יהיו גם נקודות ניסיון וטכניקות קרב חדשות שניתן יהיה לפתוח ברמות מתקדמות, בנוסף לנקודות החיים. גם האויבים עצמם מגיעים עם דרגות משתנות בהתאם לרמה שלכם כדי להשאיר אתכם מאותגרים. רק הזמן יעיד אם האלמנט החדש יטיב עם המשחק או לא, אנחנו כמובן מקווים שנזכה למשחק כיפי בעולמו של באטמן.

לא מדובר, אגב, במשחק היחיד מבית דפי הקומיקס של DC שצפוי לצאת בקרוב (והוא גם לא לבד בזירת משחקי קואופ חדשים עם גיבורי על, כמובן). הכנס הדיגיטלי DC Fandome במסגרתו הוכרז Gotham Knights כלל הכרזה אודות משחק חדש מבית היוצר של Rocksteady (אותם חבר'ה שאחראים על רוב משחקי Arkham) ושמו יהיה Suicide Squad: Kill the Justice League. אז אם באטמן לא באמת מת ב-Gotham Knights, עדיין יש לו סיבה לדאגה בגלל יחידת המתאבדים.

Gotham Knights צפוי לצאת מתישהו ב-2021 לקונסולות הדור הנוכחי וקונסולות הדור הבא, Xbox One, Xbox Series X, PlayStation 4, PlayStation 5 ולמחשב האישי. נכון לכתיבת שורות אלו, סוני עדיין לא הודיעו אם ספיידרמן יהיה בלעדי לגרסת הפלייסטיישן. אנחנו כמובן נעקוב בדריכות אחר שני המשחקים.