מזו תקופה ידענו כי המשחק הבא מבית יוצרי סדרת Arkham, סטודיו Rocksteady, צפוי להיות Suicide Squad: Kill the Justice League. כעת, באירוע DC Fandome הדיגיטלי, קיבלנו סוף-סוף הכרזה רשמית לצד טריילר סינמטי מרהיב:

האפלוליות של גות'הם הוחלפה במטרופוליס שטופת השמש, אך זה הדבר החיובי היחיד שהולך בעיר הזו אשר נמצאת בעיצומה של אפוקליפסה. בטריילר אנו פוגשים את Harley Quinn מגדפת כהרגלה, Captain Boomerang האוסטרלי, King Shark הכריש ו-Deadshot.

לאחר באנטר קומי קצר בין הארבעה, אנו רואים כיצד הם נלחמים בקבוצת פולשים חייזריים: Harley Quinn עם מחבט הבייסבול האייקוני שלה (וגם כמה טריקים שנדמה כי למדה מספיידרמן, ממש חוצה יקומים הברנש), King Shark אוחז זוג סכיני קצבים ורובה, Deadshot עף בעזרת תרמיל ריחוף ויורה בכל מה שזז ו-Captain Boomerang הורג בעזרת, כמובן, נונצ'קות. סתם, בומרנג.

הטריילר מסתיים במפגש בין ארבעת הנבלים לבין סופרמן – אך המפגש לא ידידותי במיוחד שכן נראה כי סופרמן עבר שטיפת מוח, תוצאה ישירה של מעשיו של נבל-העל Brainiac אשר השתלט על חברי ליגת הצדק, וכעת על חברי יחידת המתאבדים למצוא דרך להרוג את האלים המהלכים האלה.

Suicide Squad: Kill the Justice League

המשחק יהיה קואופרטיבי (כן, עוד אחד) עד ארבעה שחקנים, וניתן יהיה לשחק בו לגמרי לבד כאשר בוט ישלוט בחברי הצוות האחרים. עוד למדנו מהאירוע של DC Fandome כי Suicide Squad: Kill the Justice League מתרחש ביקום של סדרת Arkham, ועלילתו מהווה המשך לסוף של Batman: Arkham Knight.

לא ברור כיצד זה מתיישב עם העובדה כי לא Harley Quinn ולא Deadshot נראים בטריילר כפי שהם נראו במשחקי Arkham – אך אולי נגלה את הסיבה לכך בהמשך. לעומת זאת, דווקא Gotham Knights שהוכרז אך מעט לפני המשחק הזה, נראה ומתנהג כמו המשך ל-Arkham – אבל הוא לא. מבולבלים? גם אנחנו.

בכל אופן, נוכל לשחק ב-Suicide Squad: Kill the Justice League אי שם ב-2022, משמע המשחק הוא משחק דור-הבא לחלוטין, והוא צפוי לצאת לקונסולות ה-PlayStation 5, XBox Series X וכמובן גם למחשב האישי.