השבוע המרשתת געשה בעקבות שמועה חדשה: איש העכביש בכבודו ובעצמו יצטרף אל הרוסטר (ההולך ומתרחב) של Marvel's Avengers מבית Crystal Dynamics – ולא רק זאת, אלא ייתכן ומתנדנד-הקורים המפורסם יהיה זמין בלעדית לבעלי גרסת ה-PlayStation 4 של המשחק.

השמועה החלה כאשר הקמעונאית הבריטית הידועה base.com, אותה אחת שסגרה שעריה לישראל בגלל רוכשים שחלבו את מדיניות ההחזרות, העלתה בעמוד המשחק ל-PlayStation 4 תיאור ובו אנו לומדים (מלבד על כך שבחו"ל ניתן לרכוש עותק של המשחק בפחות מ-200 שקל) כי שחקני גרסת הפלייסטיישן, ורק הם, יוכלו לשחק בתור ספיידרמן.

המשפט הבודד הזה, אשר מאז הוסר, הספיק כבר ליצור צונאמי של שמועות; האם ייתכן וספיידרמן יגיע כחלק מ-DLC או חבילת הרחבה? או שמא הוא רק דמות במולטיפלייר? נכון לעת הזו, לא Sony ולא Crystal Dynamics הגיבו לשמועה, מה שכמובן מעורר חשד; אם זה לא נכון, מה הבעיה להכחיש?

כבר היו שמועות בעבר כי Marvel's Avengers מתרחש באותו יקום כמו Marvel's Spider-Man שמתבססות על כך שפיטר פארקר אמר במשחק שהנוקמים נמצאים כעת בחוף המערבי וש-Marvel's Avengers מתרחש (בחלקו, לכל הפחות) בסן פרנסיסקו.

Marvel's Avengers

גורמים בתעשייה מיהרו לטעון ששני המשחקים מתרחשים ביקום שונה אחד מהשני; אפילו הלוגו בראש מגדל הנוקמים ב-Marvel's Spider-Man הוא לא אותו לוגו שמופיע ב-Marvel's Avengers, כדי שחלילה לא נחשוב אחרת. לכן אם מישהו יתנדנד על קורים בסן פרנציסקו בקרוב, זה כנראה לא יהיה ספיידרמן שאנחנו מכירים, ואף לא בטוח שזה יהיה פיטר פרקר. אולי מיילס מורלס הוא זה שיקפוץ לביקור?

בכל אופן נגלה מי, מה ומו כשהמשחק המצופה ייצא לחנויות בעוד חודש ויום מהיום (4 בספטמבר 2020) וכפי שדיווחנו לכם בהרחבה לא מזמן, עוד השבוע (וגם בהמשך החודש) תוכלו להתנסות בגרסת הבטא של Marvel's Avengers, הן במצב לשחקן יחיד והן במולטיפלייר.

מי מכם שמתגעגע לספיידרמן אך לא מתכוון לפזול לכיוון Marvel's Avengers, נזכיר כי מיילס מורלס עתיד לככב בהרפתקה משלו ב-Spider-Man: Miles Morales שעתיד לצאת במקביל ליציאת PlayStation 5. אז נכון שאין גיבורי-על בקולנוע כבר תקופה ארוכה, אך בעולם הגיימינג יש די והותר מהם.