כפי שדיווחנו לכם מוקדם יותר החודש, אתמול נערך אירוע ה-WAR TABLE 2 שסיפק פרטים חדשים על המשחק המצופה Marvel's Avengers ועל תוכנית הבטא שלו שמתחילה ב-7 לאוגוסט.

נזכיר לכם שהבטא תחל ב-7 לאוגוסט באופן בלעדי עבור שחקני PlayStation 4 שביצעו הזמנה מוקדמת למשחק, ותהיה פתוחה עד ה-9 לחודש. לאחר מכן, ב-14 לאוגוסט, תפתח הבטא שוב עבור כלל משתמשי ה-PlayStation 4 עד ה-16 לחודש. שחקני PC ו-Xbox One שהזמינו מראש את המשחק יוכלו להיכנס לבטא גם הם בין ה-14 ל-16 לאוגוסט, ולבסוף ב-21 לאוגוסט, תוכנית הבטא תהיה פתוחה לכלל הקונסולות עד ה-23 לחודש.

בבטא של Marvel's Avengers נקבל את האפשרות לשחק במספר סוגים של משימות: משימות מסוג Hero Missions מיועדות לשחקן יחיד שיספרו את הסיפור של אותו גיבור. משימות Warzones הן משימות Co-op מורכבות לעד ארבעה שחקנים, וניתן לשחק אותן גם כשחקן יחיד עם שלושה גיבורים שישלטו על ידי המחשב. משימות Drop zones הן משימות משותפות קצרות שיארכו בסביבות ה-10 דקות. לבסוף, Harm rooms הן משימות בסגנון Challenge Mode שיאפשרו לכם להשלים אתגרי לחימה שהולכים ונהיים קשים יותר ויותר.

במהלך הבטא נוכל לחוות טעימה ממערכת ההתקדמות של המשחק, שתאפשר לשחקנים לצבור ניסיון ולהעלות רמות כדי להרוויח נקודות שאותן תשקיעו ביכולות מיוחדות, כולל יכולות Ultimate כמו ה-Hulkbuster של איירון מן. אחד הדברים המרשימים במשחק הוא שכל שחקן יוכל לבחור לבנות את הגיבורים שלו בצורה שונה ולהתאים אותם לסגנון המשחק שלו.

marvels avengers

כשתבחרו לשחק את Marvel's Avengers בשחקן יחיד, דמויות המחשב שיצטרפו אליכם יתאימו לחימוש ולרמות שאתם הגעתם איתן אליהן. הגיבורים שפיתחתם ישחקו איתכם, ותוכלו ליצור קבוצות גיבורים שמשלימים אחד את השני.

ומה לגבי Black Widow? כולנו השקענו מעל 10 שנים ביקום הקולנועי של Marvel וכולנו מכירים את הקשר שלה עם Hawkeye שבלט בחסרונו עד עכשיו. כן, עד עכשיו. Hawkeye הוא הגיבור הראשון שיגיע למשחק לאחרי היציאה הרשמית שלו בספטמבר, והוא כמובן אחד מרבים שהובטחו לנו בעידכונים עתידיים.

לצערי, נכון לעכשיו לא תהיה אפשרות ל-Crossplay במשחק, ולכן תצטרכו לבחור טוב טוב לאיזו קונסולה לקנות את המשחק. זה די חבל, במיוחד בתקופה שבה קרוספליי מתאפשר ביותר ויותר משחקים מובילים כמו Call Of Duty Warzone או Apex Legends. המפתחים לא שוללים את הרעיון בהמשך הדרך, ונותר רק לקוות שזה יתווסף כמה שיותר מוקדם.

הדבר האחרון שנחשף באירוע ישמח את חובבי Fortnite מביניכם. שחקנים שישתתפו ויסיימו את הבטא יקבלו את ה-Hulk Smasher's Pickaxe, בנוסף לסקין של Hulkbuster!

Marvel's Avengers יגיע אלינו ב-4 לספטמבר, ואנחנו כמובן נמשיך לעדכן אתכם בחדשות לגבי המשחק.