לא עבר הרבה זמן מאז ההצלחה המפתיעה של המשחק Atelier Ryza כחלק מסדרת Atelier של חברת Gust, המשלבת יצירת חפצים, קרבות ודמויות שקל לאהוב, וכבר הוכרז כותר המשך. המשחק החדש – Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy ימשיך לעקוב אחרי האלכימאית רייזה (Ryza) בהרפתקאות שלה לאחר אירועי המשחק הקודם שבו היא למדה את יסודות האלכימיה.

משחקי סדרת Atelier הם משחקים יחסית נינוחים שבהם המטרה הראשית היא לחקור את העולם. תוך כדי חקר העולם, אפשר יהיה להילחם במפלצות או למצוא חפצים שונים ומגוונים. עם החפצים הללו אפשר לייצר כלים חדשים דרך מנגנון האלכימיה, מנגנון שמיושם בצורה ייחודית בכל משחק. קל מאוד להשתמש בו, והוא מציע המון עומק, בעיקר לקראת קרבות מאתגרים יותר.

המשחק Atelier Ryza 2 מתרחש שלוש שנים לאחר מאמציה של רייזה במשחק הקודם להפוך לאלכימאית מוצלחת ולהציל את הכפר שלה. רייזה יוצאת למסע אל הבירה המלכותית Ashra-am Baird כשבדרך היא חוקרת חורבות עתיקות ומחפשת אחר האמת שמסתתרת מאחורי אגדות ישנות.

לאורך הדרך רייזה תלמד יכולות חדשות שיעזרו לה להגיע לאזורים אחרים בעולם, כולל היכולת לשחות ולצלול מתחת למים. יכולת השחייה תתבטא לא רק במציאת סוגי חפצים חדשים במעמקי אגמים, אלא גם בסוגי מבוכים חדשים תת מימיים.

לאורך המסע של רייזה יצטרפו אליה עוד כמה דמויות. הדמות הראשונה מביניהן היא קלאודיה (Klaudia), שאמורה להיות מוכרת למי ששיחק במשחק הקודם. קלאודיה, בתה היחידה של משפחת סוחרים, עובדת בבירה המלכותית אבל עדיין מתגעגעת להרפתקה שהייתה לה עם רייזה לפני שלוש שנים. כשקלאודיה נפגשת עם רייזה בבירה המלכותית, היא לא מהססת לחזור לחיי ההרפתקה המעניינים במסע החדש.

בנוסף יצטרף לרייזה יצור מסתורי המכונה פי (Fi). פי לא יכול לדבר, אבל הוא מביע הרבה מאוד רגש והבעות. רייזה ופי מתחברים מהר מאוד, כשהיצור הקטן יהיה גם המפתח לאמת מאחורי האגדות הישנות שרייזה חוקרת.

Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy צפוי לצאת ל-PlayStation 4, Switch ולמחשב דרך פלטפורמת Steam. המשחק צפוי לצאת בחורף הקרוב.