אם אתם חובבי JRPG אולי נתקלתם בפרסומים של המשחק Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes שמפותח על ידי אנשים שהביאו לעולם את סדרת המשחקים Suikoden. המשחק נמצא כרגע בעיצומו של קמפיין קיקסטארטר די מוצלח – נשארו לקמפיין עוד 31 ימים לרוץ נכון לעכשיו, והוא כבר קיבל פי 4 מיעד המימון ואני בהחלט מבין למה.

המשחק מתקיים ביבשת אלראאן (Allraan) השוזרת בתוכה תרבויות מגוונות ושונות וכן גזעים שמתחרים כבר שנים רבות על יישוב האדמה, ביניהם בני אדם, אלפים ואנשי חיות (Beastmen). הקסם הוא אחד הדברים החשובים ביותר באלראאן, והוא מתועל לשימוש מעשי בעזרת חפצים מיוחדים הנקראים עדשות-רונה (Rune Lenses).

האימפריה הגאלדינית (Galdean) מצאה טכנולוגיה המעצימה את עדשות-הרונה וכך כנראה עלתה לשלטון, אך כדרכן של אימפריות זה לא מספיק טוב ולכן האימפריה חורשת את הארץ על מנת למצוא כוח גדול וחזק יותר. בנקודה זו יפגשו זה את זה שני אנשים שונים בתכלית; זיין קסלינג (Seign Kesling), חייל אימפריאלי מוצלח ומלא פוטנציאל ונואה (Nowa), נער מאזור כפרי המרוחק ממרכז האימפריה.

השניים בני אותו גיל, אך הניגודיות ביניהם אדירה. כמובן, השוני העצום לא מפריע להם להפוך לחברים ולהפנות את פניהם קדימה אל מול הסיפור שמתחיל לתפוס תאוצה. יחדיו, השניים יאלצו להתמודד עם מציאות קשה של מלחמה ולשכוח כל מה שהם ידעו מינקותם.

במשחק Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes תוכלו לחקור אזורים יפהפיים ומרתקים, החל מכפרים קטנים ושקטים ועד למערות חשוכות ומאיימות. תגלו סודות, תילחמו בבוסים סודיים וכל זה תוך הנאה מהנופים שיתגלו בפניכם. כחלק מהחזון שלהם להחזיר עטרה ליושנה, המפתחים החליטו שבעוד שהסביבה תהיה תלת מימדית, הדמויות יונפשו בצורה של ספרייטים, והשילוב בהחלט נראה טוב.

מערכת הקרב מבוססת תורות, ותוכלו להלחם מול חיילים או מפלצות עם צוות של עד שש דמויות, עם רוסטר מתוכנן של 100 דמויות, כפי שרומז שם המשחק. האויבים לא פראיירים וישתמשו ביכולות מיוחדות, אבל זה לא אומר שהם ינצחו. למשל, ככל שתעלו ברמות הדמויות ילמדו גם יכולות AI שיופעלו מעצמן בעת הקרב, חלקן אפילו ישתלבו עם יכולות של דמויות אחרות, מה שיוסיף מימד מעניין לקרבות. מה שמעולה בעיניי היא היכולת לקבוע בעצמי אילו יכולות AI הדמויות יוכלו להפעיל בקרב, ובכך להקל או להקשות על הניצחון באופן יזום.

בין הסיור והקרבות תוכלו לעסוק בפעילויות פנאי כגון בניית עיירה, גיוס אנשים, יצירת גילדות והכי חשוב – הקמת קפיטריה. אחד ממלחיני פס הקול של Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes הוא מוטוי סאקורבה (Motoi Sakuraba) שאולי תכירו מסדרת Tales of ואם לא, הוא היה אחראי על מספר תזמורים במשחק Super Smash Bros. Ultimate וברבים אחרים, אז אני חושב שנזכה לשמוע פס קול נהדר.

המשחק Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes צפוי לצאת מתישהו בשנת 2022 (מדובר בשנות קיקסטארטר – אז שום דבר לא בטוח) ועתיד להגיע גם למחשב וגם לקונסולות (ככל הנראה העדכניות ביותר שיהיו בתקופת היציאה).