כמה רומנטי יכול להיות סיפור אהבה של שני רובוטים? אולי תקבלו את התשובה לכך כש-A.N.N.E, פלטפורמר בסגנון אקשן-עולם פתוח ישוחרר לגישה מוקדמת ב-18 ליוני.

מפתחי המשחק, Gamesbymo, הכריזו בעמוד הקיקסטארטר של המשחק ש- A.N.N.E יהיה זמין בהנחה במהלך הגישה המוקדמת. בדרך זו הם מקווים למשוך אליהם עוד אנשים ולקבל עוד משוב שיעזור להם בגימורים האחרונים של המשחק.

גרסת הגישה המוקדמת תתחיל בשלושה אזורים גדולים אותם בהם תוכלו לשוטט, לקפוץ ולירות. לפי המפתחים, יש בגרסה זו כחמש שעות של משחקיות לשחקנים מסורים. ככל שהפיתוח מתקדם, אזורים נוספים יתווספו לסך כולל של חמישה אזורים.

אם אתם כבר משחקים בגרסה הפרטית והמיוחדת של תומכי A.N.N.E בקיקסטארטר, וודאי תשמחו לדעת שיש כמה עדכונים בדרך אליכם. לדוגמה, חיפוש האויבים יכול להתרחש כעת גם מסביב לקירות ובנוסף, תוכנות פסיביות ושריונות מגן יציגו לראווה יכולות פסיביות מיוחדות. הרשימה המלאה של העדכונים תופיע בעדכון הבא.

Gamesbymo מתרכזים גם בליטוש העיצוב של אזור 3, כמו גם בלשנות ולהתאים את התנהגות האויבים והבוס בעקבות משובי השחקנים.

נחזור על זה שוב, תוכלו להשיג את הגישה המוקדמת ל-A.N.N.E דרך Steam ב-18 ליוני, כאשר הגרסה המלאה תצא מתישהו סביב ספטמבר, בתקווה. אם הכל ילך כמתוכנן, גרסאות לקונסולות יחלו לטפטף עלינו לקראת סוף השנה.

תוכלו להוסיף את A.N.N.E ל-wishlist שלכם ב-Steam כבר עכשיו, ולעקוב אחרי הטוויטר הרשמי של המשחק – @AnneVideoGame.

אנחנו נסקר עוד חומר מהמשחק כאשר הוא יגיע לגישה המוקדמת.