Apex Legends, משחק הבאטל רויאל של Respawn Entertainment כבש את העולם תוך שבועות בודדים. אחרי שהיה נראה שלא יקום יריב ראוי ל-Fortnite, המשחק הפך את הקערה על פיה, ותוך שבועות בודדים אסף כמות שחקנים מפלצתית. אתמול במהלך פרזנטציית EA Play אשר פתחה את תערוכת E3 2019, הוכרזו שלל תוספות והרחבות למשחק, ביניהן דמות חדשה ונשקים חדשים.

הציד האגדי מתחיל

כחלק מאירוע זמני בשם Legendary Hunt, שחקנים יוכלו להתחרות כדי להכנס למשחקים אגדיים. בכל סיבוב, השחקנים אשר יסיימו ב-5 המקומות הראשונים יוכלו להכנס למשחקי עלית דרך ה-Elite Queue. במשחקי העלית, השחקנים הטובים ביותר יתמודדו זה מול זה.

למשחק יתווספו סקינים חדשים לדמויות, אשר יהיו אקסקלוסיביים לאירוע. בנוסף, שחקנים ירוויחו תוספת של נקודות ניסיון ונקודות Battle Pass.

לאורך האירוע, שחקנים יוכלו להשלים משימות שונות הקשורות לאירוע, כמו למשל להגיע למקום הראשון במשחק עלית, וכך לזכות בסקינים נדירים ואקסקלוסיביים, כמו סקין Master of the Hunt של Bloodhound, או סקין ה-Wolfpack של רובה הסער.

משתתפים בתחרות אשר בבעלותם ה-Battle Pass יקבלו במתנה את הסקין Honored Prey של רובה ה-R-301. שחקנים אשר יגיעו לרמה 15 ב-Battle Pass יקבלו סקין אקסקלוסיבי ל-Wraith בשם Night Terror. בכל יום שחקנים יוכלו לעלות רמה אחת במתנה על כך שהם סיימו בפעם הראשונה באותו היום בחמישיה המובילה.

בין התאריכים ה-7 עד ה-9 ליוני, שחקנים יזכו לנקודות ניסיון כפולות, ברמות הרגילות וב-Battle Pass.

טעון לקרב – עונה שניה בדרך

העונה השניה של Apex Legends עתידה לצאת ב-2 ליולי, ותקרא Battle Charge. היא תכיל אגדה חדשה, נשק חדש, ומצב משחק חדש. בנוסף, העונה השניה תביא איתה אירוע חדש שיתרחש במפה, ושינויי איזון בנשקים כדי לשפר את חוויית המשחק.

הנשק החדש שיצטרף בעונה השניה יקרא L-Star, ומגיע אלינו היישר מ-Titanfall. ה-L-Star הוא תת מקלע שיורה קליעי לייזר אדומים. הוא יהיה זמין בקופסאות אספקה, בדרגת נדירות זהובה.

ה-Battle Pass יקבל שינוי משמעותי אף הוא. לאחר שבעונה הראשונה ה-Battle Pass לא הרגיש לשחקנים שהוא מכיל מספיק תוכן, החבר'ה הטובים ב-Respawn Entertainment החליטו להעמיס אותו בתוכן לקראת העונה השניה, כדי להפוך אותו למשתלם. ה-Battle Pass יעניק לשחקנים אתגרים להשלים, אשר יעזרו להם לעלות רמות. בנוסף, שחקנים שיגיעו לרמה 100 (מה שיקרה הפעם יותר מהר) יקבלו חומרים כדי להרכיב נשק אגדי בקלות.

העונה החדש תציע דרכים חדשות לשחק, בדומה לאיך שה-Elite Queue פועל באירוע ה-Legendary Hunt. העונה השניה תציע מצב מדורג, בו שחקנים ילחמו זה בזה כדי להתקדם בדרגות, החל מברונזה, ועד לצייד על (Apex Predator). בסוף העונה, לפי הדירוג שקיבלתם, תזכו בפרסים שבהם תוכלו להשוויץ בעונה הבאה.

האגדה העשירית – הכירו את ווטסון

הכירו את ווטסון (Wattson), האגדה העשירית אשר תצטרף ל-Apex Legends במהלך עונה שתיים. לדברי המפתחים, ווטסון מיועדת לשבור את המטה האגרסיבית של "אני שומע יריות, ואני רץ לשם בכל הכוח", עם שלל כלים מגננתיים ומלכודות כדי לעזור לכם לנצח את שאר השחקנים בצורה מתודית וחכמה.

ווטסון היא ביתו של מהנדס החשמל המוביל אשר עבד על בניית המשחקים. היא גדלה בזירה, ושאר הדמויות במשחק מתייחסות אליה בתור האחות הקטנה. מהאנימציה שלה, ניתן לראות שהיא שמחה, אופטימית, ומלאת חיוביות, ואלה ממלאים את הדמות שלה בחיים.

ווסטון מסוגלת להניח גדרות מחושמלות שפוגעות ביריבים ומתריעות כשאר הם עוברים בה. היא מסוגלת להניח עד 12 צמתים של הגדר, והמפתחים אומרים שהם "מקווים לתת כך לשחקנים את החופש להיות יצירתיים". ה-Ultimate של ווטסון נותן לה לבנות תחנת כוח קטנה שמנטרלת הפצצות ורימונים, מזרזת את הטעינה של המגנים של הקבוצה שלכם, ומזרזת את הטעינה של היכולת הטקטית של ווטסון, הגדר החשמלית. תחנת הכוח היא מבנה תמידי ולא תעלם עד אשר תושמד. היכולת הפסיבית של ווטסון מאפשרת לה לקבל טעינה מלאה של Ultimate באמצעות מטעני Ultimate.

הפאנל של Apex Legends ב-EA Play הסתיים עם טיז למפלצת ענקית. מפתחי המשחק רמזו ש"דברים גדולים הולכים להגיע ל-King's Canyon".

העונה השניה של Apex Legends, עתיד לצאת ב-2.7.