סדרת המשחקים האיקונית The Sims תחגוג עשרים שנה ליציאתה בסוף השנה הזאת, ואיזו דרך יותר טובה לחגוג אותה מהרחבה חדשה למשחק האחרון בסדרה שמלווה אותנו כבר חמש שנים, The Sims 4? ב-EA PLAY 2019 נחשף הטריילר החדש להרחבה The Sims 4: Island Living , אשר מוסיף עולם שלם של תוכן אותו הסימס שלכם יוכלו לחקור ולהתפתח בו, ואולי אפילו לשנות צורה לבת ים.

בראיון עם מפתחים מובילים של המשחק, לינדסי פירסון (Lyndsay Pearson) ומייקל דיוק (Michael Duke), אנחנו נחשפים לכל הפרטים העסיסיים לגבי מה ניתן יהיה לעשות בהרחבה החדשה הזאת ועוד מספר הפתעות שצפויות לנו בהמשך השנה עם המשחק The Sims 4.

תחילה, ניתן לראות מיד שכל המוטיב של ההרחבה הוא חיים על אי טרופי כפי שאנחנו רגילים לראות בסרטים (אפילו יש הר געש פעיל) וכל העיצוב מושפע מאוד מהתרבות הפולינזית. זה בא לידי ביטוי בבגדים חדשים שתוכלו להלביש בהם את הסימס שלכם, תסרוקות, אקססוריז ,קעקועים וסגנונות בניה חדשים כמו למשל מבנים על הים עצמו עם גישה למי האוקינוס. וכמובן היכולת להיכנס למים באופן רציף וחופשי כחלק מהתנועה של הסימס שלכם.

מעבר לכך, המפתחים מנסים להעביר את התחושה שמדובר בקהילה שחיה שנים רבות על האי ופיתחה לעצמה מסורת משלה ותחושת ביתיות וחברות. זה בא לידי ביטוי בכך שהסימס האחרים יותר מורגשים ואפילו יגיעו לעזור לכם על דעת עצמם במקרה של שריפה בביתכם. דוגמה נוספת היא אירועים קהילתיים כמו ברביקיו במרכז העיר.

Sims 4 Island Living Party

ההרחבה החדשה אינה סתם חופשה שהסימס שלכם יוצאים אליה לעשות "בטן גב", אלא גם ממש מקום לחיות בו, ואיך תחיו בלי פרנסה בשביל להרוויח כמה סימולאונים. ההרחבה החדשה The Sims 4: Island Living מוסיפה למשחק עבודות מזדמנות כמו מציל, מדריך צלילה, דייג ועבודות לטווח הרחוק כמו שומר-טבע. בהרחבה זו, לאופן בו תתייחסו לטבע תהיה השפעה לטווח הרחוק. אם תשמרו על החופים והאוקיינוס נקיים, הצמחייה תהיה שופעת יותר, ירוקה יותר ויהיו יותר בעלי חיים כולל פרפרים אלמוגים ודגים חדשים (ואם לא אז תקבלו….את חופי ישראל). אם הסימס שלכם יביעו דאגה רבה לסביבה וחיבור לאדמה או הים, הם יפתחו ממש התנהגויות חדשות.

במקרה והמוסר שלכם לשמור על הטבע לא מספיק חזק, ב-Island Living, או בשמו של האי – סולאני, נמצאות רוחות שונות של הטבע שמסתובבות באי ודואגות שבני האדם יתנהגו יפה.

אם אהבתם את התוספת של חיות מחמד למשחק אז גם בהרחבה זו תוכלו לרכוש חברים מהחי, כאשר בינתיים ידוע רק על דולפינים. תוכלו להתחבר איתם ואפילו ללמד אותם טריקים. במקרה וזה לא מספיק לכם, אחת ההפתעות של ההרחבה היא היכולת להפוך לבת ים. המפתחים לא חשפו יותר מידי לגבי האופן שבו זה יעבוד ומהם "הכוחות המסתוריים" שיהיו להם, אבל נראה כי ניתן יהיה לעצב לחלוטין את האופן שבו הם נראים ושהם איכשהו קשורים לדולפינים באופן לא ברור.

Sims 4 Island Living Dolphin

הפתעות נוספות שמחכות לכל חובבי הסדרה בהמשך השנה, הגיעו מפי ג'ואי גראספה (Joey Graceffa) שהכריז על שותפות משחקי The Sims עם החברה It Gets Better שתוסיף לכלל המשחקים הנוכחיים בסדרה "פריטים גאים" הכוללים אפילו שירותים "ניטרליים מגדרית" ושלל פריטים אחרים שיהיו נגישים כבר מה-18 ביוני ב-The Sims 4 ולאחר מכן The Sims Mobile ו-The Sims Free Play. אם זה לא מספיק לכם, בהמשך השנה יתווספו לחבילת החפצים בשם The Sims Moschino עוד פריטים ואפילו קריירה חדשה בתור צלם אופנה. לבסוף, המפתחים משאירים אותנו במתח עם נושא ההרחבה הבאה – The Sims 4: Realm of Magic אשר תשוחרר בסתיו הקרוב.

נראה שמחכה לכל אוהבי The Sims הרחבה מאוד מעניינת בה יוכלו לחוות את החיים המטורפים על אי טרופי ודברים רבים נוספים בהמשך השנה. The Sims 4: Island Living תהיה זמינה מה-21  ביוני ל-PC ול-Mac, ולאחר מכן ב-16 ליולי ל-PlayStation 4 ול-Xbox One.