אתמול באירוע החשיפה של ה-PlayStation 5, קונסולת הדור הבא של Sony, הוצגו הרבה משחקים חדשים ובניהם גם המשחק Marvel's Spider-Man: Miles Morales.

אמנם הטריילר לא מראה לנו הרבה פרטים בנוגע למשחקיות, אך אין ספק שהוא פשוט יפיפה מבחינה ויזואלית. הנה מה שלמדנו מהטריילר הראשוני.

בהתחלה לא היה ברור האם הכותר החדש הוא משחק בפני עצמו או הרחבה, והדעות היו חלוקות. למזלנו, המפתחת Insomaniac אישרה שזו אמנם לא הרחבה אך הכותר החדש יהיה קצר יותר בהשוואה למשחק הראשון ושהקמפיין הראשי יהיה בערך באורך של Uncharted: The Lost Legacy, כלומר בסביבות 7 שעות.

במשחק Marvel's Spider-Man: Miles Morales, אנחנו נכנסים לנעליו של מיילס מורלס (Miles Morales) שהופיע במשחק Marvel's Spider-Man בתור חבר של פיטר פארקר, ואף שיחקנו אותו בשלבים מסוימים. כזכור, בסצינת בונוס בסוף המשחק מיילס מגיע לדירתו של פיטר ומראה לו שגם הוא נעקץ על ידי עכביש וכעת יש לו כוחות על. יהיה מעניין לראות כיצד הוא משתלט על הכוחות שלו בתור ספיידרמן חדש, שכן במשחק פיטר כבר שולט על כוחותיו ומגן על העיר ניו יורק מספר שנים. ייתכן ואף נראה את פיטר מאמן אותו אישית בתור סוג של מנטור.

הטריילר מציג גם יכולות חדשות של מייילס, שאינן הופיעו במשחק המקורי. אנחנו רואים יכולת הסוואה נגד אויבים וכפפות מחשמלות. יהיה מעניין להשתמש בהם בתור ספיידרמן.

Marvel's Spider-Man Miles Morales

דמותו של מיילס מורלס הופיעה לאחרונה בסרט האנימציה המצליח (והמוצלח) ספיידרמן מימד העכביש (Spider-Man: Into the Spider-Verse) שם הוא ספיידרמן מיקום אחר שמגן על העיר ניו יורק במקום פיטר פארקר שנהרג. דמותו של מיילס הופיעה לראשונה בשנת 2011, והיא חלק מה-Ultimate universe של חברת הקומיקס מארוול ובו הוא מגלם את ספיידרמן החדש.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales עתיד לצאת תקופת החגים השנה, כלומר אזור נובמבר- דצמבר, ביחד עם ה-PlayStation 5 וכמו קודמו, הוא יהיה אקסקלוסיבי של Sony. אולי אפילו נראה גרסה מיוחדת לקונסולה החדשה עם עיטורי קורים ועכבישים – זה מתאים גם למשחק וגם לתקופת היציאה.

אם לא שיחקתם את המשחק הראשון, אנחנו ממליצים לקרוא את הביקורת שלנו, לא בכדי הוא אחד ממשחקי השנה שלנו בשנת 2018. בינתיים עד שהמשחק יצא, תוכלו לטייל ברחבי העיר ניו יורק, לעצור פשעים ולהילחם באויבים בתור ספיידרמן – מה יכול להיות יותר טוב?

Marvel's Spider-Man Miles Morales