המשחק החדש בסאגת מלחמת הכוכבים Star Wars: Squadrons נחשף בטעות בחנות של Xbox. המשחק יציג קרבות חלל ואוויר בעולם של Star Wars, ויציע מצב משחק לשחקן יחיד ומצב מרובה שחקנים.

הפרויקט, שנקרא בעבר Project Maverick, הועלה בטעות או בכוונה לאתר של Xbox והאתר Gematsu גילה את העמוד ודיווח עליו. מאז (או אולי, עקב כך), חברת Electronic Arts המחזיקה בזכויות למשחקי מלחמת הכוכבים הודיעה כי ב-15 ליוני היא תחשוף את הכותר הבא של המותג.

Star Wars: Squadrons יהיה שונה מעט מהכותרים האחרים ויעסוק בעיקר בקרבות בחלל ובאטמוספירה. המשחק יכלול קמפיין לשחקן יחיד ואפשרות למשחקים מרובי משתתפים.

המשחק יפותח על ידי חברת Motive שהפיקו את הקמפיין לשחקן היחיד במשחק Star Wars Battlefront וגם סייעו לחברת Bioware בעבודה על המשחק Anthem.

במהלך הבלגן של 2 Star Wars Battlefront, חברת Electronic Arts חוותה לחצים מצד דיסני כדי לבטל את הרכישות בתוך המשחק, שבאותו הזמן הרעישו את הציבור, שאף קרא לשלילת הזיכיון למותג מהחברה. הסיפור הגיע עד לחקיקת חוק בבלגיה ומכתב רשמי של סנאטורים בארה"ב, ויצר לחברת EA נזק תדמיתי לא קטן.

מאז, Electronic Arts עמלה קשה כדי לשקם את תדמיתה מול הקהילה. בנוסף למספר משחקים מוצלחים שיצאו בזה אחר זה, כולם ללא Loot Boxes או רכישות אחרות במשחק שמשפיעות על עוצמת השחקן, כגון Battlefield V, ו-Apex Legends, היא הוציאה גם את Star Wars Jedi Fallen Order. המשחק, שמיועד לשחקן יחיד, קיבל ביקורות טובות משחקנים ומבקרים כאחד.

כעת היא מוציאה משחק Star Wars חדש שיתבסס יותר על רכיב ריבוי המשתתפים. לפי ניתוח של הרווחים של EA ניתן ללמוד כי עיקר הרווח מגיע מ-Live Services של משחקים ובהחלט ייתכן כי נראה פה יותר סגנונות של Battle Pass ו- Micro transactions.

Star Wars: Squadrons צפוי לצאת גם למחשב האישי וגם לקונסולות בסתיו הקרוב, ויהיה מעניין לראות את התאימות שלו לקונסולות מהדור החדש ולדור הישן. כמשחק שיוצא ממש לפני צאת הדור החדש יש כאן סיכון לא קטן, בוודאי בתור משחק שמבתמך על ריבוי משתתפים ומצפה לשרוד שנים רבות. נחכה לראות איך והאם תהיה תאימות לדורות החדשים והאם נראה כאן Cross Platform שיתן לשחקנים של קונסולות ומחשבים להילחם באותה הזירה.

כמי שחובב סימולטורים ומלחמת הכוכבים אני מחכה לראות איך יצליחו לעשות את הכותר הזה ואני אצפה בשידור ביום שני בתקווה שיהיה מוצלח, מבטיח לעדכן.