אי שם בגלקסיה רחוקה רחוקה ובפברואר האחרון, הייתה הכרזה על שני משחקים חדשים למלחמת הכוכבים על ידי EA. הראשון מביניהם היה ההמשך הצפוי למשחק המצליח Star Wars Jedi: Fallen Order, והשני היה פרויקט קטן יותר ומשני יותר ללא שם. מסתבר שהפרויקט ללא השם יקרא Star Wars:Project Maverick, זאת על פי הדלפה לא מתוכננת.

הדליפה נעשתה על ידי בוט של טוויטר ובנוסף לחשיפת שם הפרויקט הראתה תמונת קונספט עם לוגו שרומזת לנו בדרכה על אופי המשחק. הבוט, PSN Releases, סורק את החנויות הוירטואליות לתוספות חדשות וכאשר הוא מוצא אחת הוא מפרסם אותה. כך בעבר דלפו הדמו של Final Fantasy VII Remake וגם יציאת Resident Evil 3. מידע נוסף שנמצא בכריית מידע מראה כי לא מדובר במשחק מציאות מדומה ושתהיה האפשרות לעד 5 שחקנים במשחק.

בשלהי 2019 פרויקט בשם Project Ragtag היה אמור לצאת, אך בוטל לאחר שהמפתחים ביקשו לדחות את יציאתו ו-EA העדיפו שלא להמשיך לממן אותו. ככל הנראה מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת (כלומר בסטודיו אחר, EA Motive) עם כמה שינויים שלא ידוע לנו אופיים.

לפני שבוטל הפרויקט המדובר הוא פותח על ידי הסטודיו האירופאי Visceral Games והובל על ידי אמי הניג (Amy Hennig), יוצרת סדרת Uncharted. לפי שמועות, המשחק היה אמור לסבוב חבורת שכירי חרב ולתאר את מערכת ההרפתקאות שלהם בחלל, ובמרכזן שוד מורכב שתכננו.

Star Wars Jedi: Fallen Order

באותה התקופה הפיתוח לכיוון היה הגיוני בעקבות עלייתו של הסרט Solo ולפני כן Rogue One, אך ככל שעבר יותר זמן ההייפ דעך. עכשיו, אחרי הצלחת סדרת Mandalorian של Disney+, נראה כי חזרה הסיבה העיקרית לתמוך בפרויקט שכזה, ו- Star Wars: Project Maverick יכול לסלול את הדרך למשהו חדש.

לפי המידע שנמצא בכרייה ולפי המידע שפורסם בעבר על הפרויקט שבוטל, ניתן לשער כי הפרויקט אכן יתמקד בקרבות חלל. זהו ענף בפרנצ'ייז שלא עסקו בו יותר מידי מאז תחילת שנות האלפיים. העיבוד אחרון לקרבות חלל היה בשני המשחקים הרציפים האחרונים, Star Wars: Battlefront II ו- Star Wars: The Old Republic. בשני המשחקים המיקוד העיקרי הוא לא על סגנון המשחק הזה, כך שמובן למה EA ירצו להתמקד בו בפרויקט קטן יותר.

בתמונה שדלפה ניתן לראות משחתת כוכבים של האימפריה ושתי חלליות X-Fighters, ומכך ניתן להסיק כי מדובר בתקופה של בין סוף פרק 3 לסוף פרק 6 – תקופת האימפריה. יתרה מכך, הסגנון של הלוגו מזכיר מאוד את הלוגו של סרטי הסיפורים "Solo: a Star Wars Story" ו- "Rouge One: a Star Wars Story", מה שתומך בתאוריה זו.

קרבות חלל ב- Star Wars: Battlefront II

אנחנו נהיה עם יד על הדופק לגבי כל החדשות שמערבות את הפרויקט הזה, ומקווים להיות מופתעים לטובה ולקבל כותר Star Wars נישתי משהו אך עשוי טוב.