קצת יותר מחודש לפני ההשקה של Final Fantasy 7 Remake, וקיבלנו דמו קצרצר לחידוש של האגדה. אנחנו עטנו על ההזדמנות לחזור לסיבוב נוסטלגי במידגאר.

החלק הראשון של המשחק היה מיועד לצאת ב-3 למרץ, אך נדחה ל-10 לאפריל. במקומו, קיבלנו דמו קצר באורך 45 דקות שעוזר ללבות את ההתרגשות לקראת יציאת המשחק בחודש הבא. תוכלו לצפות בעמית שלנו משחק בדמו בסרטון הבא:

בדמו תוכלו להתנסות בחלק של כ-45 דקות מתחילת העלילה. אתם תשחקו בתור קלאוד (Cloud), הדמות הראשית של המשחק המקורי. קלאוד הוא חייל לשעבר שהצטרף בתור שכיר חרב לחבורת מורדים המנסה להציל את העולם מתאגיד תאב בצע. ביחד הם יוצאים למשימה בה הם מנסים לפוצץ כור שכורים בו את חומר הקסם והחיים מהעולם.

כמו שנחשף כבר בעבר בטריילרים, הקרבות ב-Final Fantasy 7 Remake מתרחשים בזמן אמת ולא בתורות כמו המשחק המקורי. מערכת הקרב הזו מזכירה מאוד דווקא את המשחקים האחרונים בסדרת Final Fantasy כמו Final Fantasy XIII ו-Final Fantasy XV. מי ששיחק במשחקים הללו ירגיש בבית במהלך הקרבות, בין אם מדובר בקרב עצמו או בשימוש ביכולות השונות של הדמויות. השינוי במערכת הקרב הזו צפוי למשוך שחקנים חדשים אל הכותר הישן, ולפי איכות הביצוע בדמו והקרבה למשחקים החדשים יותר, נראה כי זה יצליח.

כצפוי, רוב הדמו מתרכז סביב קלאוד, הדמות הראשית. אבל כחלק מהמשימה שתקחו בה חלק, אתם תקבלו שליטה גם על בארט (Barett). זאת כדי שתוכלו להתנסות גם בלחימה מרחוק ובלחימה עם קבוצה ולא רק דמות בודדת.

final fantasy 7 remake

לקראת סוף הדמו של Final Fantasy 7 Remake, אתם נלחמים מול בוס בעל שלושה שלבים שמראה באופן ברור את עומק מערכת הקרב החדשה. הקרב נגדו דורש להלחם בזהירות ולתכנן את הפעולות שלכם היטב. זה ממחיש כמה תחושת הטקטיקה מהמשחק הישן לא נעלמה מהקרבות, היא פשוט התפתחה.

הדמו מאוד סינמטי, והרבה מאוד מהפעולות שתעשו ילוו ברגע סינמטי קצר, בין אם זה טיפוס קצר בחלקים ההרוסים של הכור בזמן המילוט, או ממש לפני תחילת קרב עם אויב חדש. נקודת המבט הזו מספקת חוויה הרבה יותר עשירה מהמשחק המקורי, ונותנת תחושה של רציפות המעודכנת ליכולות הגרפיות של היום.

התחושה הזו של חידוש תלווה אתכם לאורך כל הדמו, ובתקווה גם לאורך כל המשחק המלא כשיצא. היא מתבטאת בעיקר באיכות הגרפיקה של המשחק, אבל גם דרך משחק הקול של המדבבים ולוכדי התנועות המנוסים.

המשחק ישוחרר בשלושה חלקים, כאשר החלק הראשון מתרכז רק במידגאר, העיר שבה נמצאים בדמו. אנחנו מקווים שהחידוש המוארך יספק חוויה משלימה וכוללת יותר מהמשחק המקורי, ורק יביא איתו עוד תוכן מעל מה שיצא אי שם ב-1997. החוויה הקצרה של הדמו השאירה הרבה טעם של עוד.

החלק הראשון של Final Fantasy 7 Remake עתיד לצאת ב-10 לאפריל 2020, ובשנה הראשונה ליציאתו הוא יהיה בלעדי ל-PlayStation 4.