עוד טריילר ל-Final Fantasy VII Remake, הרימייק המצופה עד מאוד, יצא לאוויר העולם, ולמי שצופה נשאר רק להתרגש – בין אם אתם מעריצים ותיקים של הכותר המקורי מלפני 22 שנים (מרגישים זקנים כבר?), או אפילו אם אתם שחקנים חדשים שמצפים לחוויה מלוטשת ומחודשת.

הטריילר החדש שמגיע אלינו מ-Tokyo Game Show 2019 חושף את מגוון הדמויות הצפויות להופיע במשחק, ביניהן כמובן קלאוד (Cloud), שכיר-החרב שלנעליו ניכנס בשנית. הטריילר בנוסף מתמקד גם בחבורה של קלאוד, שתלווה אותו כיאה למשחק תפקידים. גם דון קורנאו (Don Corneo) מגיח לסצנה קצרה, והוא ידובב על-ידי לא אחר מאשר מארק האמיל (Mark Hamill), אשר מוכר בעיקר בתור לוק סקייווקר ממלחמת הכוכבים, אך כיום מדובב רשעים כמו הג'וקר בסדרת משחקי Arkham של באטמן.

מערכת הקרב גם היא נראת מעניינת, ושונה ממערכת הקרבות בתורות של המשחק המקורי. במקום, נראה שהיא הפכה לאקשן דינמי בדומה ל-Final Fantasy XV.

הטריילר מתרחש כולו במידגאר (Midgar), העיר הסטימפאנקית המעגלית. ב-Final Fantasy VII המקורי מבלים רק כמה שעות בודדות במיגדאר לפני שיוצאים לעולם מסביב, אך לעומת זאת ברימייק אנחנו נבלה את כל זמנינו בעיר. זאת בגלל שהרימייק יחולק לשלושה חלקים, וכך בעצם Final Fantasy VII יהפוך לטרילוגייה של 90 שעות על פי Square Enix. האם זה אומר שנקבל המון תוכן איכותי ומוצק שגם שועלי Final Fantasy ותיקים יוכלו להינות ולהתרגש ממנו, חדש כישן? רק הזמן יעיד. כל שנותר לקוות הוא שלא נקבל מריחת זמן בסגנון טרילוגיית סרטי ההוביט, אלא עולם מלא בתוך מידגאר, שנוכל לחיות בו ולחקור אותו.

עוד אחד מהדברים המרגשים ש-Square Enix פרסמו הוא artwork שכולו הומאז' ל-Final Fantasy VII של 1997. ביצירה רואים את קלאוד אוחז ב-Buster Sword, ומסתכל על הבניין העצום של תאגיד הענק שינרה (Shinra) המנקז את כוח החיים של הפלנטה, שניצב במרכז העיר מידגאר.

המשחק עתיד לצאת ב-3 למרץ, 2020 (03.03.2020. קליט, לא?), ועד אז אפשר לקנות אותו בהזמנה מוקדמת ל-PlayStation 4 באמאזון, וגם את גרסת ה-Deluxe הכוללת בין השאר ספר ארט ו-DLC. גרסת ה-1st Class, אשר כללה בנוסף לגרסת ה-Deluxe פריט DLC נוסף ופסלון של קלאוד והאופנוע שלו, הייתה פופולרית כל כך עד שנגמר המלאי שלה. יש לציין שהרבה מחברי המערכת מעידים בשמחה מהולה בעצב שזה בסדר גמור שגרסת ה-1st Class נגמרה ומונעת מהם להוציא עליה 350$…

נא לשנס מתניים ולרשום ביומנים 0303.2020, כי עם כמות הרימייקים ש-Square Enix מתכננים לסדרת Final Fantasy, נראה שיש לנו עוד הרבה תאריכים עתידיים לזכור ולרשום עד שנחווה את כל טרילוגיית הרימייק של FFVII. עד אז אפשר כמובן להתרפק על המשחק המקורי אם יש לכם Playstation 1, או למצוא את קלאוד במגוון משחקי Kingdom Hearts או אפילו Super Smash Bros.