Gotham Knights – טריילר הסיפור חושף מי באמת שולט בצללים של גות'הם

לפני למעלה משנה הוכרז המשחק Gotham Knights, אשר תוכנן לצאת בזמנו מתישהו בשנת 2021 (מה שכבר לא יקרה). מאז חיכינו תערוכה אחר תערוכה לחדשות מרעישות בדבר המשחק, אך תמיד ציננו את הציפיות שלנו עם אמרות של "אל תצפו לראות משהו מהמשחקים האלה בתצוגה". כעת, כחלק מתערוכת DC FanDome 2021 קיבלנו טריילר סיפור שמאיר מעט את האפילה שאפפה את המשחק.

כפי שכבר ידעתם, הנבלים הראשיים במשחק הינם חברי סינדיקט הפשע "חצר הינשופים" (Court of Owls); בטריילר אנו רואים את דמותו של אחד הנבלים המוכרים בעולם של באטמן הלא הוא הפינגווין, מדבר עם נייטווינג (Nightwing). הוא אומר לו שבעוד באטמן וג'ים גורדון שכבר לא איתנו חשבו שהם בשליטה על הפשיעה בגות'הם, הם לא יכלו להיות רחוקים יותר מהאמת.

חצר הינשופים, ארגון שנחשב כמיתוס, תמיד בחשו בצללים והיו צעדים רבים קדימה, וכך נראה גם בטריילר. רביעיית הגיבורים במשחק, Batgirl (ברברה גורדון), Nightwing (דיק גרייסון), Red Hood (ג'ייסון טוד) ו-Robin (טים דרייק) מסתננים למחבוא הסודי אך נראה שמוכנים לבואם ושלא יהיה להם קל לצאת מהפלונטר אליו הם נקלעו בהיעדר האביר האפל.

אני חייב לציין שהקטע הסינמטי נראה מדהים ושהמוסיקה עושה חשק לנסות בעצמי את המשחק הזה בעתיד. נכון לעכשיו אין תאריך סופי, אך Gotham Knights צפוי לצאת מתישהו בשנת 2022 ויגיע ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One ולמחשב האישי.