זו לא פעם ראשונה שאני כותב לכם על Ys 9: Monstrum Nox, ובפעמים הקודמות סיפרתי לכם על הגעתו של אדול (Adol) למערב ובהמשך אף דיווחתי לכם על הדמויות השחיקות ועל כך שהמשחק יהיה זמין במערב כבר בפברואר 2021 על הפלייסטיישן 4. כעת, לאחר כמעט שבועיים חסרי מנוח בהם היה אסור לספר לכם כלום ושום דבר, אני שמח לגלות לכם שאדול האדום מגיע למחשב האישי ול-Nintendo Switch ביולי הקרוב.

אם טרם יצא לכם לשמוע על סדרת Ys, מדובר בסדרת משחקים בה מככב אדול קריסטין, הרפתקן שתמיד מוצא את עצמו במרכז האירועים ומשתמש בכישורי החרב האגדיים שלו כדי לצלוח אתגרים ולנצח מפלצות אימתניות. המשחקיות במשחקי הסדרה מציגה לכם רפרטואר גדול של אפשרויות, כאשר העיקרית והחשובה מביניהן (בעיניי) היא מערכת הקרב.

מדובר במערכת שבבסיסה היא Hack&Slash, אך יש בה גם רבדים נוספים הדורשים תזמונים מושלמים וניצול נכון של הדמויות הנכונות מול האויבים הנכונים. במשחק הנוכחי אף יתווספו לכם יכולות מיוחדות שנקראות "מתנות מונסטרום" שישרתו אתכם בשיטוט בעולם.

אם יש ברשותכם PlayStation 4, תוכלו לשחק בו כבר עכשיו או לפחות להתרשם מהדמו. אומר לכם מראש – הדמו לא נותן לכם אפילו חלקיק מהמשחק המלא, אז גם אם לא נהנתם ממנו זה לא אומר שלא תתאהבו במשחק המלא.

Ys 9: Monstrum Nox

על פי המפיצה, (NIS America) בחנות האמריקאית המשחק Ys 9: Monstrum Nox יגיע לסוויץ' ולמחשב האישי ב-6 ביולי, 2021 ובחנות האירופאית הוא ייצא לסוויץ' בלבד ב-9 ליולי, 2021 וטרם נקבע תאריך להגעתו למחשב.