Ys 9: Monstrum Nox – טריילר חדש מציג את הדמויות השחיקות והיכולות שלהן

עלילות אדול קריסטין (Adol Christin), הגיבור אדום השיער ממשיכות בכותר התשיעי בסדרת משחקי התפקידים Ys שמגיע בקרוב למערב. טריילר חדש חושף עוד מידע על הדמויות השחיקות ב-Ys 9: Monstrum Nox ועל מתנות המונסטרום הייחודיות שלהן.

בטריילר מוצגות הדמויות בכינוייהן ולא בשמן, מה שגורם לי לשער שהכינוי קשור ישירות לצורת המונסטרום שלהן. כזכור, בתחילת המשחק אדול נלכד על ידי האימפריה הרומונית בפתח העיר בלדוק ובמהלך שהותו במעצר הוא פוגש את אפריליס (Aprillis) המסתורית שמעניקה לו את כוחות המונסטרום שלו כדי שיעזור (שוב) להציל את העולם.

במשחק תהיינה שש דמויות שחיקות והפעם, בנוסף לסוג ההתקפה של כל דמות (Slash, Pierce ו-Strike) שנותן בונוס מול אויבים ספציפיים, כל דמות שחיקה תביא איתה גם יכולת מיוחדת שתעזור לכם לשוטט בעולם. היכולת של אדול, למשל, נקראת Chrimson Line ובעזרתה תוכלו להשתגר לנקודות מסויימות בדרך שלכם.

Ys 9: Monstrum Nox

כאמור, היכולות שתקבלו באמצעות דמויות המונסטרום שיצטרפו אליכם יעזרו לכם להתקדם בעולם. כפי שזה נראה, יהיו מכשולים סביבתיים בסגנון מטרוידוניה שתצטרכו דמות ספציפית בצוות שלכם כדי לעבור, בדומה לשימוש חפצים שהיו במשחק הקודם בסדרה.

אחת היכולות תעזור לכם לזהות מיקומים של תיבות אוצר מסביב, בעוד השאר יעזרו לכם לעבור מחסומים ומכשולים ולהגיע למיקומים גבוהים שלא הייתם יכולים להגיע אליהם ללא השימוש ביכולות. לא מן הנמנע שבשביל להגיע לאזורים מסויימים תצטרכו להשתמש ביותר מיכולת אחת ברצף מהיר.

בסוף הטריילר מופיעה שוב דמותה של אפריליס, ואולי נופתע ונוכל לשחק גם אותה בשלב כזה או אחר של המשחק. זה די הגיוני, בהתחשב בזה שבמשחק הקודם אמנם היו שש דמויות שחיקות אך אחת מהן הייתה די מיוחדת עם אופי משחקיות משתנה.

Ys 9: Monstrum Nox יגיע ל-PlayStation 4 ב-5 לפברואר 2021, ובהמשך אותה שנה באזור הקיץ יגיע גם ל-Nintendo Switch ולמחשב האישי.