משחק הבאטל רויאל הפופולרי Call of Duty: Warzone השתלט על העולם בסערה, ונראה שבקרוב הוא ישתלט גם על עולם המובייל. המשחק, שיצא במרץ האחרון והספיק לעבור את רף ה-75 מיליון שחקנים כנראה הולך בעקבות משחקי באטל רויאל אחרים דוגמת Fortnite ו-PUBG ולפי מידע חדש ולא חשאי בכלל הוא עושה את דרכו למכשירים הניידים. מי מאיתנו לא רוצה Warzone Mobile?

אתם ודאי תוהים על מה אנחנו מסתמכים. ובכן, חברת Activision שמפיצה את המשחק העלתה מודעה על משרה חדשה בשם Executive Producer לפרויקט בשם WZM, או בפשטות, Warzone Mobile. אם זה לא היה מספיק שקוף, בתיאור המשרה מוסבר שחלק מהתפקיד יהיה לשפר את הנוסחה הקיימת של Warzone והוספה של אלמנטים חדשים שמתאימים למשחקי מובייל. אף הוסבר שמי שיבצע את התפקיד יהיה בתפקיד מפתח בהנהגת הצוות של Warzone Mobile, ויקבל החלטות מהותיות בנושא המשחק.

Activision ככל הנראה הבינו שהמודעה מגלה קצת יותר מידי, והחליטו להוריד אותה. אבל צילומי מסך מהאתר Charlie Intel מראים לנו את תיאור המשרה שנמחקה:

זהו לא הניסיון הראשון של Activision להיכנס לשוק המובייל. בשנת 2019 הם שיחררו את המשחק Call of Duty Mobile שזוכה להצלחה רבה ואף כולל בתוכו מצב באטל רויאל. נראה שהחברה מאמינה שאפשר לפתח ולהעמיק יותר בהתאם להצלחת Warzone על ה-PC ובקונסולות. לטענתם, המשחק הקיים רק מגרד את פני השטח בכל מה שקשור למה שהם רוצים להציג, ומרגישים שהוא התחלה טובה בכיוון החדש.

Activision לא פורצת שום גבול שלא הכרנו, הלא אנחנו כבר מכירים משחקי באטל רויאל כמו PUBG ו-Fortnite שקיימים במובייל כבר תקופה ארוכה (אם כי במקרה של Fortnite, ההתנגחות עם Apple ו-Google פגעה קשות במשחק) וזוכים גם הם להצלחה רבה, כך שניתן לצפות להצלחה גם מ-Warzone.

השאלה האמיתית היא האם גם גירסת המובייל תתפוס את מלוא נפח האיחסון שלנו כמו גרסת המחשב. כפועל יוצא, ייתכן ונצטרך לבחור בין תמונות של אהובינו לבין Warzone Mobile, או אולי פשוט לקנות טלפון חדש שיהיה עבור המשחק בלבד.

נכון לעכשיו, אין צפי לשחרור המשחק אך ניתן להניח שלא מדובר בחודשים הקרובים מאחר והצוות שלו עוד לא הושלם. בנוסף, עדיין לא ברור מי תפתח את המשחק. ככל הנראה יתפרסמו פרטים נוספים בחודשים הקרובים וכמובן שאנחנו נמשיך לעדכן בנושא.