חברת IKEA תשיק יחד עם ASUS ROG ליין חדש של ריהוט גיימינג ואיבזור במחירים שיהיו נוחים לכל כיס, מחדר השינה ועד למרתף, במטרה להעלות את רמת האיבזור הביתי וחווית המשחק לרמה גבוהה כמו שגיימרים אוהבים. כן, אנחנו יודעים, אפשר להוריד את הגבות, חברת הריהוט השוודית IKEA חוברת ל-ASUS ROG במה שנראה כמו השילוב המוזר ביותר אך גם כה מתבקש. עכשיו, כשזה יצא החוצה, ניתן רק לתהות מה לקח להם כל כך הרבה זמן?

כיום יש מעל 2.4 מליארד גיימרים בעולם, ועם מספרים אסטרונומיים כאלה זה מפתיע שלקח לקח ל-IKEA כל כך הרבה זמן להכנס לשוק הזה. מדובר בשוק שבשנת 2019 לבדה הכניס מעל 150 מליארד דולר, ואיקאה ודאי הייתה רוצה נתח יפה מההכנסה הזו.

באיקאה למדו כי העניין במשחקים התרחב לכל המשפחה ולכל חדרי הבית וישבו עם האנשים ב-ASUS ROG, חבר'ה שבאמת שמים את חווית המשתמש בראש מעייניהם, לתכנן ליין מוצרים תואם גיימינג. הליין החדש יכלול 30 מוצרים שבראשונה יושקו בסין בפברואר 2021, ומאוקטובר 2021 יהיו זמינים בשאר הרשת.

IKEA ASUS ROG

כיום, גיימרים מודעים בהרבה יותר לצורך של שמירת סביבת גיימינג נוחה וארגונומית ככל שניתן. מאחר ויושבים באותה תנוחה שעות עם תזוזות קטנות בלבד, נוספה השקעה נוספת שיש לחשב בשכלול הכללי של קניית קונסולה או מחשב והיא מושב איכותי ונוח (יהיה זה כסא, כורסה או ספה), שולחן ארגונומי ושאר אביזרים שמטרתם היא לתרום לנוחות השחקן ולשמור עליו מפציעות הנובעות מחוסר ארגונומיה.

לפיכך, שיתוף הפעולה עם ASUS ROG הגיוני מאוד, הלא לאורך השנים הם מיתגו את עצמם לא רק בתור חדשנים ומובילים בתחום ה-PC אלא גם כחברה שיודעת להקשיב לצרכן ולהענות לצרכיו, ואף מציעים כסאות גיימינג, ה-ROG Chariot וה-ROG Chariot Core. דבר זה נובע בין השאר מכך שהם משחקים בעצמם (לפי מה שהם מעידים על עצמם) ולכן לומדים בצורה הטובה ביותר, על בשרם, איך ניתן לייצר חוויות משחק טובות יותר. לאור זאת, בוצעו סדנאות משותפות לשתי החברות עם מעצבי מוצר, גיימרים ואלופי Esports בכדי לזהות דרכים חדשות ליצירת חווית המשחק האולטימטיבית.

שיתוף הפעולה, לפי איקאה, אמור להביא את הנוחות וחווית המשחק לסטנדרט חדש. הידע והניסיון המשותפים של שתי החברות בריהוט ומחשוב יכול רק להצית את הדמיון לאן שיתוף הפעולה הזה יוביל. ניתן רק להעריך שהמיקוד יהיה בעיקר בסביבת המחשבים האישיים ומחשבים ניידים, אך לא ניתן להזניח את שחקני הקונסולות שמהווים נתח משמעותי מסך הגיימרים, מה גם של-ASUS ROG יש גם מוצרים שמיועדים לשחקני קונסולות. לפיכך, ניתן להניח שאנו עתידים לראות גם ריהוט מוכוון קונסלות בעתיד.

אז לא, לא מדובר פה במחשבים בהרכבה אישית (למרות שזה רעיון מעניין להביא הוראות הרכבה למחשב), כמו שיכלתם לחשוב ברגע ששמעת את השם IKEA, אבל זה בהחלט יכול להתפתח למשהו מעניין, ואנחנו מחכים לראות את הליין החדש בפברואר 2021.