לפי מספר דיווחים, משחק חדש בסדרת Star Wars: Knights of the Old Republic נמצא בפיתוח, ויתרה מזאת, מחוץ למפיצה Electronic Arts, שעד לאחורנה, היתה המחזיקה הבלעדית בזכויות למשחקים של הפרנצ'ייז.

לפי מספר דיווחים של האתר videogamechronicle, לצד המקור הפנימי Bespin Bulletin, משחק חדש של Star Wars: Knights of the Old Republic בדרך אלינו. יותר מכך, המשחק לא יהיה בפיתוח תחת המפיצה Electronic Arts, שזה בכלל יהיה מסקרן.

לפני שבועיים קיבלנו הכרזה מפתיעה למדי על המפיצה החדשה Lucasfilm Games, שלא להתבלבל עם Lucasarts Games, שתאגד תחתיה את משחקי מלחמת הכוכבים, ושאר הסדרות שבבעלות Lucasfilm. כל זה לאחר כמעט עשור שפיתוח משחקי מלחמת הכוכבים (ושאר ירקות) היה אקסקלוסיבי למפיצה Electronic Arts. זה לא אומר שנפסיק לראות משחקים של מלחמת הכוכבים שבפיתוח EA, ועדיין יש סיכוי לעוד משחקים של Respawn, אבל בנוסף לאלה, זכינו להכרזות על משחק חדש של Indiana Jones בפיתוח Bethesda, ומשחק עולם פתוח חדש של מלחמת הכוכבים בפיתוח Ubisoft. לאלה ככל הנראה צפוי להצטרף משחק חדש בסדרת Knights of the Old Republic.

אם לא שיחקתם במשחקי הסדרה, מדובר בסדרת משחקי תפקידים בזמן אמת שלקחה אותנו להרפקתה בגלקסיה כ-4000 שנים לפני עלילת הסרטים. המשחק הראשון פותח על ידי Bioware ובמידה רבה, סדרת Mass Effect הוותה ממשיכה רוחנית לו. המשחק השני פותח על ידי Obsidian, שכיום בבעלות Microsoft, יחד עם Bethesda.

לפי כתב Bloomberg ג'ייסון שריר, "אף אחד לא יצליח לנחש" מי המפתחת שמאחורי המשחק. הייתי רוצה לנחש שזו תהיה Obsidian, כי כאמור, גם היא יושבת תחת Microsoft לצד Bethesda, אבל נראה לי שזה ניחוש צפוי מדי.

אין לדעת מתי נשמע עוד על המשחק הבא בסדרת Star Wars: Knights of the Old Republic, אבל מאחר ומדובר באחת הסדרות האהובות עלי בכל הזמנים, אני מקווה מאוד שאכן נקבל עוד משחקים בסדרה. עד אז, יש לכם הזדמנות להשלים את המשחקים בעצמכם, אם טרם שיחקתם בהם.