ממש ביממה האחרונה שיתפנו אתכם בהקמה של Lucasfilm Games, הגלגול החדש של החברה שתהיה אחראית על המותג של משחקי Lucasfilms, קצת כמו Lucasarts של פעם, לפחות עד החוזה שנוצר בין דיסני ל-EA. עכשיו זכינו להכרזה מרתקת נוספת בנושא – משחק עולם פתוח חדש של Star Wars בפיתוח של Ubisoft.

המפתחת Ubisoft, ביחד עם Massive Entertainment, יצאו בהכרזה על משחק עולם פתוח מתוך העולם של מלחמת הכוכבים. הפעם האחרונה שראינו משחק מהעולם הזה, שלא שייך לחברת EA, הייתה לפני שמונה שנים. אני חייבת להודות שלמרות שהמשחקים שהוציאה EA בשנים האחרונות מהעולם של מלחמת הכוכבים היו נהדרים בעיני, אני נרגשת לראות מה יוכלו לעשות השחקניות החדשות על המגרש.

על פי הידיעה ששוחררה לעיתונות, Lucasfilms Games חתמה הסכם שותפות ביחד עם המפתחות כדי ליצור את המשחק ורמזו שיש עוד דברים בדרך. כרגע אין עוד שום מידע נוסף לגבי המשחק החדש הזה פרט להכרזה הזו. מעבר לכך, Massive Entertainment כרגע מבצעת גיוסים לקראת הפרוייקט המרגש הזה כך שיקח לנו עוד זמן מה עד שנגלה עוד על מה שיש להם שם בתכנונים.

את Massive Entertainment אנחנו מכירים לאחרונה בעיקר בתור המפתחים של משחקי Tom Clancy's The Division. קשה לדמיין איזה מן משחק Star Wars המפתחת עשויה להביא לנו בסופו של דבר, אבל הפוטנציאל כאן אדיר.

בשיחה עם שון שופטאו (Sean Shoptaw), שהוא בכיר ב-Disney Global Games and Interactive Experiences בנושא הידיעה הזאת הוא אמר שחברת EA היא שותפה אסטרטגית חשובה שאיתה הם רוצים להמשיך ולעבוד, אך לתחושתם, היה מקום להתפתח לעוד כיוונים. לא ברור כל כך למה התכוון המשורר אך ממה שנאמר נוכל להסיק כי בכוונתם להמשיך ולהפיק עוד משחקים ולא רק עם Ubisoft.

נשיאת Lucasfilms, קת'לין קנדי (Kathleen Kennedy) הוסיפה ואמרה שבהסתכלות לחמישים השנים הבאות, החברה רוצה להמשיך עם המורשת של מותג Star Wars גם דרך משחקים. החזון לפיה הוא שבעזרת המשחקים העתידיים יוכלו להביא עוד סיפורים ולפתח עוד דמויות מרתקות וסיפורים סוחפים. שיתופי הפעולה האלו מאפשרים לצוות החברה להמשיך ולחקור כיוונים חדשים ליצור סיפורים מתוך העולם של מלחמת הכוכבים וגם של אינידאנה ג'ונס, בצורה שונה ומרעננת ממה שהם עשו בעבר בעולם הקולנוע, כך אמרה.

אין ספק שמשחק עולם פתוח מתוך העולם של Star Wars צריך להיות משהו מלהיב ומעניין במיוחד, ואנחנו כאן באתר ללא ספק נמשיך לעקוב ולראות לאן וכיצד זה יתפתח, ובתקווה שבכל זאת נוכל לקבל עוד משחקים חדשים ומדהימים מהעולם המופלא הזה.