זה לא הגיל, זה התרגיל: חברת Bethesda עובדת על משחק חדש בכיכובו של הארכאולוג המפורסם (והגרוע, אם חושבים על כל הפריטים ההיסטוריים שנהרסו בהרפתקאות שלו) Indiana Jones – כך הכריזה החברה בטיזר חדש:

המשחק יפותח על-ידי MachineGames (החבר'ה מאחורי Wolfenstein האחרונים) שזה מהלך הגיוני לחלוטין, כי אם יש דבר אחד שגם MachineGames וגם אינדיאנה ג'ונס טובים בו – זה להרוג נאצים.

בטיזר עצמו רואים את התאריך 21 באוקטובר 1937, מה שמעיד על כך שהמשחק ככל הנראה יתרחש אחרי "שודדי התיבה האבודה". כמו כן רואים כרטיס טיסה לרומא, כלומר הארכאולוג עם הפדורה יהרוס פריטים היסטוריים נדירים גם באיטליה (הוא כבר עשה זאת בונציה ב-"מסע הצלב האחרון". כנראה שכבר ניחשתם שאני מעריץ גדול של הסרטים).

בהכרזה נפרדת הודיעה Bethesda כי טוד הווארד (Todd Howard) יהיה מפיק בפועל של הפרויקט, אך יש עוד זמן עד שהמשחק בכלל יראה אור.

בינתיים לא ברור באילו פלטפורמות אינדי ייצא למסע החדש הזה. נכון, Bethesda אוטוטו שייכים ל-Microsoft וייתכן כי זה הנסיון שלהם ליצור מתחרה עבור Uncharted מבית Sony – אך העסקה תושלם רק בהמשך השנה, כך שנראה כי הפרויקט החדש הוא נטו של Bethesda (ולכו תדעו על אילו דילים הם חתמו לפי ש-Microsoft קנו את חברת האֵם ZeniMax Media).

נוסף על כך, רק היום קיבלנו הכרזה אודות Lucasfilm Games, באנר מבית Lucasfilm שיאגד תחתיו את כל הזכיונות של החברה, שכוללים את Star Wars, Indiana Jones ו… הממ… זהו, בערך. לא סביר כי כבר על ההתחלה הם ירצו להגביל משחק בפרופיל גבוה. בכל אופן, נמשיך לעקוב.