חגיגות ה-35 לשרברב האהוב ממשיכות! בספטמבר קיבלנו מארז של 3 משחקי תלת מימד הטובים ביותר של מריו שאמנם היו מהנים, אך לא כולם התיישנו בצורה טובה, ובחודש הבא מגיע החידוש למשחק Super Mario 3D World במגש משותף עם הרחבה חדשה לגמרי, Bowser's Fury. בטריילר חדש וצבעוני, קיבלנו עוד הצצה ל-Super Mario 3D World, יחד עם פרטים חדשים על ההרחבה.

חתול תעלול רץ במסלול

אז נתחיל בטריילר של Super Mario 3D World, שמציג עולם קיצי ונעים, שבו מריו מסתובב בחוף בחליפות שונות ומקפץ ממקום למקום, כמו במשחק המקורי. בנוסף לעולמות השימשיים, הטריילר מציג לנו גם עולם חורפי וקר עם הרבה שלג, ובכלל, ניתן לצפות למגוון רב של עולמות. באופן כללי הטריילר הוא מאוד סגנוני ויפיפה ואנחנו כבר מחכים לחקור את העולמות החדשים-ישנים של המשחק, גם למי שלא שיחק במשחק המקורי ב-Wii.

לשחקנים החדשים, המשחק Super Mario 3D World הוא משחק פלטפורמר תלת מימדי קלאסי, בו תוכלו לשחק בין 1-4 שחקנים בשיתוף פעולה (או להתחרות על הניקוד הכי גבוה, אם תרצו), ותוכלו לעשות זאת באופן מקוון או לוקאלי, לבחירתכם.

בחלק זה של המשחק תוכלו לבחור מבין ארבע דמויות, מריו (Mario), לואיג'י (Luigi), טוד (Toad) והנסיכה פיץ' (Peach). כפי שהיה במשחק הקודם, גם כאן תוכלו לבסוף לפתוח ולהשיג את הדמות החבויה, רוזלינה (Rosalina), כדמות חמישית במשחק.

המשחק מלא בדברים לחקור, מטבעות וסטיקרים לאסוף כמו גם אבזרי שידרוג שונים ומאוד ורסטיליים שיהפכו את חווית המשחק לכיפית ומהנה אף יותר. על כל אלו יתווספו גם חליפות החתול שיתנו לכם מאפיינים חתוליים במיוחד ויעזרו לכם לצלוח את השלבים השונים.

אבא עצבני וסופר מריו

אבל החלק המעניין יותר בטריילר הוא דווקא החלק השני – ההרחבה של המשחק שנקראת Bowser's Fury. בהתחלה אנו רואים את מריו משתף פעולה עם דמות מעניינת, באוזר ג'וניור (Bowser JR) הלא הוא בנו של באוזר. ביחד הם צולחים את האתגרים של העולם, במטרה להרגיע את הזעם של באוזר שמתעורר מדי פעם כדי להשליט טרור. נראה שנוכל לשחק רק את מריו ובאוזר ג'וניור, אך גם כאן תוכלו להושיט את הג'ויקון ל-P2 האהוב עליכם ולשחק יחד, כמו שנינטנדו אוהבים לעודד.

בטריילר אנחנו רואים את מריו בורח מבאוזר, אך כאשר הוא מגיע למעין פעמון חתול ענקי, מריו עושה ג'ימקס ונלחם בבאוזר בקרב הפוקימונים הראשון בתולדות מריו. בהחלט יהיה מעניין לראות כיצד תהיה המשחקיות בהרחבה זו, וכיצד נילחם בבאוזר הפעם.

בכל אופן, כרגע ניתן לראות כי העולם של Bowser's fury מאוד מזכיר את סגנון המשחק של Super Mario Odyssey, ותוכלו להתהלך בו לגל הכיוונים כרצונכם. זהו עולם מלא בחתולים, אור ושמש, כלומר, עד שבאוזר מתעורר. זה די מגניב שמזג האוויר ואפילו פני השטח של העולם משתנים ברגע שבאוזר מופיע בהתקף זעם וחוזרים להיות כשהיו כשזעמו שוכח.

Super Mario 3D World + Bowser's Fury יגיעו אלינו ב-12 לפברואר, 2021 ויהיו זמינים אקסקלוסיבית לקונסולת Nintendo Switch. אם תרצו, תוכלו לעשות הורדה מוקדמת למשחק כבר עכשיו דרך החנות של נינטנדו.