אחרי ההכרזה על הגעת Super Mario 3D World ל-Nintendo Switch ששודרה אתמול בדיירקט המיוחד לכבוד 35 שנה ל-Mario, כבר כמעט ולא נשארו משחקים להעביר מקונסולת ה-Wii U הוותיקה. המשחק המקורי יצא בשנת 2013, ועל פי הטריילר נעשה לו ליטוש רציני ומעולה:

המשחק Super Mario 3D World הוא משחק פלטפורמר תלת מימדי קלאסי, בו תוכלו לשחק בין 1-4 שחקנים בשיתוף פעולה. תוכלו לבחור מבין ארבע דמויות: מריו (Mario), לואיג'י (Luigi), טוד (Toad) והנסיכה פיץ' (Peach). כפי שהיה במשחק הקודם, גם כאן תוכלו לבסוף לפתוח ולהשיג את הדמות החבויה, רוזלינה (Rosalina), כדמות חמישית במשחק.

המשחק ססגוני, בעל קצב מהיר ונראה ממש כיפי, אך זה לא הכל. ההכרזה טומנת בחובה הבטחה לעוד תוכן מעניין, כמו הרחבה חדשה בשם Bowser's Fury, שעל פי הטריילר מציגה עולם חדש אך קודר, עגמומי וכנראה זועם יותר משאר העולמות במשחק. בנוסף זה נראה שתהיה במשחק תמיכה באמיבו (amiibo) למיניהם ובנוסף Nintendo תוציא באנדל של שתי דמויות אמיבו חדשות, פיץ' וטוד בחליפות חתול חמודות. Nintendo רומזים שזה לא הכל, ושצפויות להיות עוד הפתעות חדשות ומרגשות במשחק.

אם תשימו לב, יש לא מעט כותרי עבר של Nintendo שהגיעו לקונסולת ה-Switch שלהם, אם זה משחק Zelda, משחקי ספין-אוף של Pokemon ושל Fire Emblem, שולק וחבורתו מ-Xenoblade Chronicles, ואפילו באנדל משחקי תלת מימד של Super Mario שגם היא הוכרזה אתמול בדיירקט. בעוד שאין שום דבר רע בחידושים, בייחוד כשהם נעשים טוב, אני מקווה שזה אומר שמעתה נראה הרבה יותר תוכן חדש ומקורי שמגיע לסוויץ'.

Super Mario 3D World צפוי להגיע ל-Nintendo Switch ב-12 לפברואר, 2021.