אני אוהב את ה-Witcher. אוהב את הספרים, אוהב את המשחקים וכן, אוהב גם את אדפטציית הנטפליקס. מבין כולם, הדבר הכי מוצלח שיצא מהפרנצ'ייז הזה הוא המשחק The Witcher 3: Wild Hunt, ולשמחתי הוא הולך לקבל ליטוש רציני לקראת הדור הבא.

לא לפני הרבה זמן המשחק עשה את דרכו גם לקונסולת ה-Nintendo Switch והתקבל באהבה ובשמחה גדולה אצל אנשים רבים. אולם, בעוד שעבור ה-Switch היו צריכים להוריד באיכות הגרפית של המשחק בשביל התאמתו, עכשיו המשחק יקבל התאמה שבאה לשפר אותו ללא היכר.

המפתחים, CD Projekt RED, הכריזו היום שהשדרוגים יהיו הן באספקטים טכניים כגון זמני טעינה והן באספקטים ויזואליים, כולל שימוש ב-Ray Tracing. כל השדרוגים שייעשו יחולו גם על משחק הבסיס וגם על כל התוכן הנוסף, שיהיה כלול במחיר המשחק.

Witcher 3 Switch

אם קניתם לא מזמן את המשחק למחשב, ל-PlayStation 4 או ל-Xbox One, תשמחו לדעת שאתם לא תצטרכו לשלם אפילו שקל נוסף בשביל זה. כן-כן! CD Projekt RED יודעים לפנק והשדרוגים יהיו בחינם למי שכבר רכש את המשחקים. מסתבר שהם לא מאמינים ב-Toss a coin to your witcher, שזה דווקא החמד מאוד לנו, הצרכנים.

אנחנו יודעים גם על שמועות לגבי קונסולת סוויץ' חדשה, שאמורה להיות בעלת יכולות גרפיות הרבה יותר טובות אך נכון לעכשיו אין דיבור מצד המפתחים על שדרוג דומה, ואולי כשתהיה הכרזה רשמית נקבל מידע נוסף.

נכון לעכשיו אין תאריך יציאה ל-The Witcher 3: Wild Hunt המשודרג, אך אני מניח שזה יהיה סמוך ליציאת ה-Xbox Series X וה-PlayStation 5.